Pracownicy oraz partnerzy Generali Polska po raz trzeci podjęli Globalne Wyzwanie The Human Safety Net. Połączyli siły, by wesprzeć podopiecznych Domów Samotnej Matki w Zielonce, Rudniku i Gnieźnie. Efekt przebił oczekiwania wszystkich. Na konto tegorocznego wyzwania wpłynęło prawie 55 tys. zł. To rekord, w który zaangażowało się blisko 370 osób.
Celem tegorocznego wyzwania było sfinansowanie wyjazdów wakacyjnych dla dzieci i mam pozostających pod opieką domów samotnej matki. Przez trzy tygodnie czerwca pracownicy i partnerzy Generali Polska wzięli udział w licznych wydarzeniach i inicjatywach, które zachęcały do dzielenia się dobrem. Generali zachęcało do wpłat, a uczestnicy odpowiedzieli z entuzjazmem.
– Cieszę się, że Globalne Wyzwanie THSN stało się tradycją w Generali na całym świecie. Na kilkanaście dni pracownicy jednoczą się, żeby promować zbiórki funduszy na rzecz potrzebujących. W tym roku ponownie, jako jeden z 24 krajów, połączyliśmy siły i podjęliśmy wyzwanie. W Polsce celem była organizacja letnich wakacji dla dzieci z domów samotnej matki. Często to szansa na pierwszy taki wyjazd w ich życiu – podkreśla Justyna Szafraniec, dyrektorka ds. PR Generali Polska. – Serdecznie dziękuję wszystkim pracownikom, agentom i partnerom za dołączenie do naszej inicjatywy i ogromne serce.
Dzielić się pasją w szczytnym celu
Tegoroczne wyzwanie było wyjątkowe. Generali Polska postawiło na dzielenie się przeżyciami i stworzyło pracownikom okazję i platformę do podzielenia się pasjami w szczytnym celu. Większość wydarzeń zorganizowano z inicjatywy pracowników. Dzięki temu członkowie zespołów z Warszawy, Poznania i Lublina mieli szansę uczestniczyć m.in. w turnieju szachowym oraz piłkarzyków, warsztacie tworzenia świec, treningu nordic walking, spacerze po mieście z przewodnikiem, wykładzie dotyczącym podróżowania tanio i mądrze czy wycieczce rowerowej. Uczestnicy byli zachęcani do wpłacenia cegiełki na cel The Human Safety Net.
Każdy z uczestników wyzwania mógł również zaproponować, czym chciałby się podzielić, a inni, prześcigając się w proponowanych kwotach, decydowali się na wspólne przeżycia lub wyjątkowe przedmioty. W ten sposób jedna osoba mogła wybrać się na kolację z prezesem Generali Polska Rogerem Hodgkissem. Innym udało się zdobyć m.in. wspólne gotowanie z członkiem zarządu Generali – Jakubem Jacewiczem, książkę z autografem autorki, dzierganą chustę, pakiet lekcji języka angielskiego, trening wspinaczki czy baseballu, pakiet sesji mentoringowych lub coachingowych, a także wspólny wyjazd na otwarcie Placówki Partnerskiej.
Wsparcie partnerów
Tradycją już jest angażowanie się w Globalne Wyzwanie THSN agentów, partnerów i przyjaciół Generali Polska. Również w tym roku Generali zachęcało ich do wsparcia dzieci, a w podziękowaniu agenci mogli zdobyć m.in. zestawy firmowych gadżetów. Grupa kolarskich zapaleńców wybrała się także na wspólną wycieczkę rowerową po Roztoczu.
Jednym z wydarzeń towarzyszących Globalnemu Wyzwaniu THSN był Generali Golf Day, na którym pojawili się partnerzy i przyjaciele Generali Polska. W wydarzeniu uczestniczyli przedstawiciele brokerów, multiagentów, banków, klientów Generali Polska, a także innych ubezpieczycieli.
Dobry Początek
Globalne Wyzwanie The Human Safety Net to część programu Dobry Początek. Generali wraz z Caritas Polska uruchomiło program wsparcia mam przebywających w domach samotnej matki. Pierwszy etap programu obejmuje trzy placówki: w Zielonce, Gnieźnie oraz Rudniku nad Sanem. W kolejnych etapach do programu dołączać będą kolejne ośrodki z całej Polski.
Celem programu jest wyposażanie mam w umiejętności, które pozwolą im rozpocząć nowe życie po opuszczeniu ośrodka i zapewnią lepszą przyszłość ich dzieciom. Firma chce pomóc w wyjściu z utartych schematów, wzmacniając poczucie własnej wartości kobiet. Jednym w elementów programu będzie nauka budowania relacji z dzieckiem, poprzez poznanie innych niż dotychczas form spędzania wolnego czasu. Generali chce przeciwdziałać wykluczeniu na rynku pracy, a także wesprzeć mamy w zarządzeniu finansami osobistymi.