Przekuj zainteresowanie w sprzedaż

0
265

Czasem pomimo świetnego produktu, profesjonalnej obsługi i inwestycji w reklamę, sprzedaż nie osiąga oczekiwanych wyników. Gdzie tkwi przyczyna tego stanu rzeczy?

Jak sprawić, by klienci chętnie sięgali po nasze usługi, produkty?

Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? autorstwa Dagmary Kokoszki-Lassoty to przewodnik, który pomoże zrozumieć mechanizmy zakupowe i skutecznie zwiększyć sprzedaż. Autorka poradnika przygląda się sprzedaży z perspektywy klienta, analizując jego potrzeby, motywacje i bariery zakupowe. Z publikacji dowiemy się między innymi:
* Jakie błędy popełniają nawet największe firmy, tracąc potencjalnych klientów?
* Co naprawdę kieruje decyzjami zakupowymi klientów?
* Jak poprawić działania marketingowe i sprzedażowe, by zbudować lojalność klientów?

Książka łączy wiedzę psychologiczną i biznesową, pokazując, jak unikać najczęstszych pułapek w sprzedaży i przekształcić zainteresowanie klientów w realne zakupy.

Autorka jest psycholożką, ekspertką w dziedzinie psychologii marketingu, sprzedaży i cyberbezpieczeństwa. Zawodowo pracuje zarówno z dziećmi i młodzieżą, jak i dorosłymi, koncentrując się na mechanizmach podejmowania decyzji, kształtowaniu nawyków oraz funkcjonowaniu człowieka w świecie cyfrowym. Szczególnie interesuje ją wpływ mediów na nasze życie – zarówno w kontekście marketingu, jak i codziennego funkcjonowania.

Od 2011 r. działa w branży digital marketingu, łącząc wiedzę psychologiczną z praktyką marketingową oraz analizą zachowań konsumentów w mediach społecznościowych.

Jest certyfikowaną trenerką technik pamięciowych i koncentracji uwagi oraz prelegentką ogólnopolskich wydarzeń.