„Przyszłość bez czarnych scenariuszy” z CUK Ubezpieczenia

0
375

Multiagencja CUK Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Przyszłość bez czarnych scenariuszy”. To pierwsze tego typu rozwiązanie w branży ubezpieczeniowej, które ma na celu zwiększenie świadomości ubezpieczeniowej Polaków oraz wzmocnienie komunikacji marki.

Przygotowania do kampanii poprzedziły badania i analizy, które pokazały, że popularność seriali wśród Polaków rośnie, szczególnie wśród osób z grupy docelowej. Rdzeniem akcji jest serial dostępny na YouTube, wspierany aktywnościami online i offline, m.in. w social mediach, poprzez influencerów i specjalne materiały drukowane.

– Chcemy i lubimy zaskakiwać odbiorców oraz branżę. W tym roku postawiliśmy na koncept kreatywny, jakim jest serial, który do tej pory w branży ubezpieczeniowej jeszcze nie był wykorzystywany. Jesteśmy przekonani, że to innowacyjne podejście pozwoli nam skutecznie dotrzeć do naszej grupy docelowej i budować długotrwałe relacje z klientami – mówi Paula Rabel, kierowniczka komunikacji i PR CUK Ubezpieczenia.

Serial składa się z dziesięciu pięciominutowych odcinków, które będą emitowane w każdym miesiącu. Luźna i angażująca forma scenariusza jest celowym zabiegiem realizatorów, aby pokazać ciekawy oraz przyjazny świat ubezpieczeń. Fabuła to bliskie każdemu historie opowiadane przez pryzmat codziennych wyzwań i trosk. Mieszkańcy jednej z kamienic mogą liczyć na pomoc sąsiadki, doradczyni ubezpieczeniowej, która po godzinach staje się SuperCUK. Przeciwdziała ona poczynaniom Łotra, uosabiającego pechowe sytuacje, w konsekwencji których bohaterowie przekonują się, jak ważne jest posiadanie ubezpieczenia.

– Jesteśmy przekonani, że ta kampania przyciągnie uwagę i zainteresowanie naszych obecnych oraz przyszłych klientów. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, a nasi odbiorcy poszukują rozrywki i pomocnych treści. Najnowsze trendy sygnalizują również, że YouTube stał się współczesną telewizją, ale oprócz emisji na tej platformie, zaplanowaliśmy też kampanię wykorzystującą Facebook, Instagram czy Tik Tok, na którym zadebiutujemy – powiedział Marcin Dyliński, dyrektor Departamentu Marketingu i E-commerce CUK Ubezpieczenia.

Multiagencja oczekuje, że kampania okaże się skutecznym narzędziem w budowaniu więzi z klientami, zbuduje świadomość wartości marki i w efekcie przełoży się na wzrost zainteresowania doradztwem ubezpieczeniowym CUK.

– Postawiliśmy na historie, które mogą dotyczyć każdego nas. Zalanie, kradzież, uszkodzenie ciała lub mienia. Z miejscem akcji oraz opowiedzianymi w serialu historiami mogą się utożsamiać odbiorcy z różnych pokoleń. Nie udajemy jednak, że nasza kampania nie jest reklamą i na końcu każdego odcinka doradzamy widzom, jakie ubezpieczenie jest przydatne, żeby ochronić się przed skutkami sytuacji, od których w serialu chroni bohaterów SuperCUK – dodaje Paula Rabel.

Kampania potrwa od czerwca tego roku do lutego 2024 r. i będzie widoczna przede wszystkim w przestrzeni online, jak również we wszystkich materiałach kierowanych do klientów. Patronat medialny nad serialem objęła „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)