„Cyfrowy Agent 007 Innowacje. Marka. Sprzedaż” to jedyna w Polsce konferencja, która łączy świat ubezpieczeń i nowych technologii – sztucznej inteligencji. 22 marca w Warszawie agenci ubezpieczeniowi poznali innowacje zwiększające efektywność pracy.
Ci, którzy nie dotarli na wydarzenie, mogli śledzić jego przebieg na żywo w internecie. Następna taka okazja w przyszłym roku.
– To była już druga edycja konferencji Cyfrowy Agent 007, która bardzo wyraźnie pokazała, że postępu nie da się zatrzymać. Natomiast trzeba za nim podążać, aby nie zostać w tyle. Agentom, którzy korzystają z nowych technologii, będzie łatwiej osiągać kolejne branżowe sukcesy – mówi Joanna Chylewska-Michałek, organizatorka wydarzenia.
Nowinki technologiczne w pracy agentów
Uczestnicy konferencji dowiedzieli się, jak wykorzystać w swojej pracy sztuczną inteligencję. Mieli okazję posłuchać rozmowy, którą prowadził voice bot, mogli też porozmawiać z awatarem Ulyssesa – jednego z prelegentów.
Nie można jednak zapominać, że w pracy agentów ubezpieczeniowych bardzo ważny jest kontakt z klientami, dlatego sporo czasu poświęcono też zagadnieniom związanym z budowaniem relacji.
Pierwsze takie spotkanie
Wyjątkową częścią konferencji Cyfrowy Agent 007 była debata ekspertów. Po raz pierwszy w jednym miejscu spotkali się liderzy branży ubezpieczeniowej, twórcy nowych technologii i przedstawiciele mediów, aby zastanowić się nad przyszłością branży.
– Dzięki tej dyskusji agenci, którzy do tej pory nie mieli styczności z działaniami online w swojej pracy, uświadomili sobie, że ten, kto się nie dostosuje do nowoczesnych rozwiązań, nie przetrwa – tłumaczy Joanna Chylewska-Michałek.
Nie jesteśmy obojętni – charytatywna licytacja
W czasie eventu nie zabrakło wątku charytatywnego. Uczestnicy konferencji licytowali nagrody przygotowane przez partnerów wydarzenia (Generali, Unilink, Insly). Licytacja została przekierowana do portalu Siepomaga.pl, a zebrane pieniądze trafiły na konta dwójki chorych dzieci: Amelki i Krzysia.
Transmisja wydarzenia w internecie
Agenci ubezpieczeniowi, którzy nie zdecydowali się przyjechać na konferencję, mogli ją oglądać na żywo w internecie. Przez cały czas jej trwania był prowadzony streaming. Każdy agent ubezpieczeniowy, który chce posłuchać o tym, jak wykorzystać nowe technologie, aby jego praca była bardziej skuteczna, może kupić dostęp do nagrania. Wystarczy skontaktować się z organizatorką wydarzenia Joanną Chylewską-Michałek, pisząc e-mail lub wiadomość na Facebooku lub LinkedInie.
Wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem wśród agentów ubezpieczeniowych. Dlatego organizatorka zapowiada kolejną edycję konferencji.
Partnerami wydarzenia byli: Generali, Pru, Unilink, Insly oraz „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
