Punkta, jako pierwsza multiagencja ubezpieczeniowa w Polsce, została nagrodzona godłem „Firma Przyjazna Klientowi 2022”. Tytuł został przyznany na podstawie ocen klientów korzystających z usług firmy. We wszystkich badanych obszarach otrzymała ona oceny na poziomie minimum 93%.
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało zrealizowane przez Experience Institute w technice CAWI. Przeprowadzono je na reprezentatywnej próbie 682 osób, losowo wybranych spośród klientów, którzy w ostatnich 3 miesiącach kupili ubezpieczenie za pośrednictwem Punkty.
Indeks badania „Firma Przyjazna Klientowi” wyniósł 93%, plasując Punktę zdecydowanie powyżej progu pozytywnej certyfikacji (czyli 75%). Klienci oceniali Punktę w kategoriach: „Gotowość do rekomendacji”, „Podejście do klientów”, „Ogólne zadowolenie”, „Proces Zakupowy” oraz „Jakość Obsługi”. W tej ostatniej kategorii marka otrzymała najwyższe wskaźniki, na poziomie 96%.
– Przyznanie nam tytułu „Firmy Przyjaznej Klientowi” jest bardzo ważnym sygnałem uznania tej wciąż względnie nowej marki na rynku, jaką jest Punkta. Serdecznie dziękujemy klientom za zaufanie, wysokie oceny oraz wskazanie obszarów, nad którymi musimy mocniej pracować. Ten wynik nie miałby miejsca, gdyby nie ogromne zaangażowanie naszej kadry, w szczególności biura sprzedaży i agentów. Pełne zadowolenie naszych klientów jest dla nas celem, dlatego konsekwentnie inwestujemy w rozwój najnowocześniejszych narzędzi dla naszych partnerów i pracowników. Będziemy pracować nad utrzymaniem tego najwyższego standardu usług i gorąco zapraszamy agentów z całej Polski, do współpracy z tak dobrze ocenianą marką jak nasza – mówi Michał Daniluk, prezes zarządu Punkty.
(AM, źródło: Punkta)