Punkta z nagrodą za transformację, Unilink dłużej z siatkówką

0
509

Punkta została wyróżniona nagrodą Fintech Award 2022 w kategorii insurtech. Ekspercka rada programowa doceniła multiagencję za transformację tradycyjnego biznesu dystrybucji ubezpieczeń w kierunku omnichannelowym. Z kolei Unilink, który w ubiegłym roku rozpoczął współpracę z Polską Ligą Siatkówki, właśnie przedłużył ją na kolejne lata.

W konkursie Fintech Award 2022 Punkta rywalizowała w kategorii insurtech z takimi firmami, jak PZU, Generali, Unilink, simpl.rent, Beesafe, Cachet, Quantee, Laven, Climatica i ProService Finteco.

– Gratulujemy pozostałym zwycięzcom i nominowanym w naszej kategorii. Nagroda za rozwijany przez nas konsekwentnie od ponad 2,5 roku projekt omnichannel to ważny kamień milowy dla Punkty. Wpisuje się w szerszy kontekst troski, jaką przywiązujemy do jednoczesnego rozwijania narzędzi dla agentów i wprowadzania udogodnień dla klientów – podkreślił Michał Daniluk, prezes Punkty.

Unilink sponsorem siatkówki przez kolejne dwa lata

Z kolei Unilink przedłużył rozpoczętą w ubiegłym roku współpracę z Polską Ligą Siatkówki na lata 2022–2024 oraz poszerzył jej zakres.

– Przed rokiem z wielką radością witałem wśród sponsorów Polskiej Ligi Siatkówki firmę Unilink, ale dziś cieszę się jeszcze bardziej, bo skoro po roku współpracy nasz partner chce ją przedłużyć, to znaczy, że jest zadowolony z naszych dotychczasowych wspólnych działań oraz z tego, że współpraca przynosi obopólne korzyści. Unilink to przecież kolejna bardzo mocna marka w Polsce, która dostrzega potencjał marketingowy ligowej siatkówki – powiedział Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki.

– W Unilink cenimy sobie długotrwałe relacje z naszymi partnerami. Po roku współpracy z Polską Ligą Siatkówki zdecydowaliśmy się na jej przedłużenie na kolejne dwa lata. Siatkówka to przecież wspaniały sport, który przyciąga zarówno na trybuny, jak i przed telewizory tysiące polskich rodzin. To sport, który aż kipi pozytywną energią i atmosferą. A jednocześnie jest to dyscyplina sportu, która świetnie współgra z reprezentowanymi przez Unilink wartościami, takimi jak pasja, dbanie o zdrowie i współpraca, czyli gra zespołowa – podsumował Piotr Głowski, członek zarządu Unilink.

Unilink wspiera PlusLigę, Tauron Ligę, Tauron 1. Ligę oraz rozgrywki Al.-Ko Superpucharu Polski i Tauron Pucharu Polski. W ramach rozszerzenia współpracy z PLS, logo firmy pojawiło się m.in. na strojach sędziowskich.

Spot podsumowujący dotychczasową współpracę.

(AM, źródło: Punkta, Unilink)