PZU: Nagroda od branży e-commerce za stronę internetową

0
574

Eksperci branży e-commerce docenili intuicyjność, kompleksowość oraz innowacyjność portalu pzu.pl. Strona zakładu otrzymała prestiżowy tytuł Best Online Insurer. Wyróżnienie zostało przyznane w konkursie E-commerce Polska Awards 2019.

Nowa odsłona pzu.pl to efekt pracy 120 osób z różnych obszarów biznesowych PZU. Portal umożliwia łatwy dostęp do wszystkich usług i produktów. W jednym miejscu znalazły się opcje sprzedaży online, a także wyszukiwarka, formularze do zgłaszania szkody i umówienia wizyty w ramach prywatnej opieki medycznej oraz do kontaktu z agentem ubezpieczeniowym. Strona jest dostosowana do potrzeb klientów korzystających z  urządzeń mobilnych.

– Od dawna przyświecała nam wizja intuicyjnej strony, która ułatwi klientowi poruszanie się w czasami skomplikowanym świecie ubezpieczeń. Naszym najważniejszym celem było umożliwienie użytkownikowi szybkiego odnalezienia tych produktów i usług, które najlepiej spełniają jego potrzeby – powiedziała Marta Baran, dyrektor ds. Marketing Intelligence.

Całość została zaprojektowana zgodnie z rozwiązaniami obszaru UX (ang. user experience, pol. doświadczenie użytkownika). Stronę charakteryzuje czytelna struktura i łatwy dostęp do potrzebnych informacji. Aby język stosowany przez PZU był zrozumiały dla przeciętnego odbiorcy, treści na portalu zostały opracowane zgodnie z zasadami prostego języka.

(AM, źródło: PZU)