PZU promuje indywidualne ubezpieczenia na życie

0
550

20 lutego wystartowała najnowsza kampania PZU. W jej ramach ubezpieczyciel promuje ofertę indywidualnych ubezpieczeń życiowych

– Dziś szczególnie zdajemy sobie sprawę z tego, jak cenne jest poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Pandemia sprawiła, że większą uwagę skierowaliśmy na nasze zdrowie, z kolei sytuacja ekonomiczna i geopolityczna wpłynęła na obawy finansowe. Wiele osób obawia się tego, jak poradzi sobie w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń i problemów zdrowotnych. W PZU Życie klienci mają możliwość stworzenia wspólnej polisy dla całej rodziny. W ramach takiego ubezpieczenia można zapewnić bliskim wsparcie finansowe na wypadek swojej śmierci, a także m.in. otrzymać świadczenie w razie zdiagnozowania ciężkiej choroby, np. nowotworu złośliwego, a także pobytu w szpitalu. Odpowiednio dobrane ubezpieczenie na życie to z jednej strony realna pomoc, a z drugiej świadomość, że w razie trudnej sytuacji nie zostaniemy sami z problemem. To podnosi komfort naszego życia – mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.

Kampania ubezpieczeń życiowych potrwa do 30 kwietnia. Działania będą prowadzone w radiu, internecie, profilach PZU w mediach społecznościowych oraz w formie kampanii banerowej.

(AM, źródło: PZU)