PZU promuje ofertę komunikacyjną

0
439

6 marca wystartowała najnowsza kampania PZU. W jej ramach ubezpieczyciel promuje ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych PZU Auto. Akcja potrwa do końca kwietnia. W działania promocyjne zaangażowana została tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości oferty PZU i zachęcenie klientów do jej sprawdzenia. Działania reklamowe prowadzone są zarówno w telewizji ogólnopolskiej, radiu, jak i internecie. W przekazach reklamowych ubezpieczyciel przekonuje, że dzięki jego kompleksowemu wsparciu właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji. W ramach polisy klient może liczyć na pełne wsparcie ze strony PZU na każdym etapie – od pomocy na miejscu zdarzenia, przez wszystkie formalności, aż po usunięcie uszkodzeń lub wypłatę odszkodowania.

– Kierowcy od lat mogą polegać na PZU. Jako lider na polskim rynku ubezpieczeń staramy się na bieżąco weryfikować nasze usługi pod kątem dostosowania ich do potrzeb kierowców. W trosce o ich komfort i bezpieczeństwo stale rozwijamy naszą ofertę produktową, poszerzając ją o kolejne udogodnienia. W ramach ubezpieczenia komunikacyjnego oferujemy nie tylko organizację i pokrycie kosztów usług assistance w razie problemów na drodze, ale także pomoc w przypadku drobnych, niefortunnych zdarzeń, takich jak zatrzaśnięcie kluczyków w samochodzie czy rozładowania się akumulatora lub nagłego braku paliwa – mówi Tomasz Piekarski, dyrektor Biura Produktów Komunikacyjnych PZU.

Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja na profilach Grupy PZU w mediach społecznościowych. Akcja potrwa do końca kwietnia.

(AM, źródło: PZU)