12 sierpnia ruszyła kampania wizerunkowo-produktowa promująca kompleksową ochronę PZU. Jest to pierwsze takie przedsięwzięcie ubezpieczyciela przygotowane w nowej odsłonie.
Działania komunikacyjne promujące kompleksową ofertę największego polskiego ubezpieczyciela odbywają się pod hasłem „A co, jeśli…?”.
– Z wielką przyjemnością startujemy z naszą komunikacją w nowej odsłonie. Chcemy opowiadać o ubezpieczeniach w swobodniejszy sposób i pokazywać korzyści, jakie płyną z poczucia bezpieczeństwa, które daje zadbanie o swoją przyszłość – mówi Marta Strzyżewska, dyrektorka zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych Grupy PZU.
Pierwsza część kampanii ma charakter wizerunkowy, w drugiej części ubezpieczyciel będzie promować ubezpieczenia PZU Auto, PZU Dom i indywidualne ubezpieczenia na życie. Głównymi bohaterami kreacji jest rodzeństwo kilkuletnich dzieci.
– Dzieci często tworzą niesamowite scenariusze możliwych przyszłych wydarzeń. Jednocześnie potrafią przy tej okazji zaskoczyć nas, dorosłych, ważnymi pytaniami dotyczącymi kluczowych spraw i skłonić tym samym do pochylenia się nad odpowiedziami. Wiemy doskonale, że ubezpieczenia to nie jest typowy temat dziecięcych rozmów. Natomiast poprzez konwencję mówienia o ubezpieczeniach głosem dzieci chcemy pokazać, że ten temat nie musi być trudny – gdy najmłodsi mówią o poważnych sprawach, to tematyka ubezpieczeniowa wydaje się prostsza, bardziej przystępna i zrozumiała dla każdego. Pokazujemy, że warto postawić na przyszłość i odpowiednio ją zabezpieczyć, korzystając z kompleksowej oferty PZU – dodaje Marta Strzyżewska.
Kampania potrwa do 30 września. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, w kanale digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów. Kreacje przygotowała agencja 2012, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.
Spot wizerunkowy 30-sekundowy:
Spot wizerunkowy 15-sekundowy:
(AM, źródło: PZU)