PZU udostępnił brokerom polisy cyber online

0
655

Samoobsługowa platforma mojaFirma.pzu.pl wzbogaciła się o nową funkcjonalność. Od 1 października za jej pośrednictwem PZU udostępnił brokerom możliwość samodzielnego przygotowania oferty i wystawienia klientom polisy PZU Cyber.

– Wsłuchujemy się w potrzeby brokerów i konsekwentnie na nie odpowiadamy. Cyber na mojaFirma.pzu.pl to kolejna (po Cargo) funkcjonalność, która umożliwia przygotowanie oferty i wystawienie polisy dla ryzyk cyber. To optymalizacja procesowa, dzięki której zwiększamy dostępność naszej oferty i oszczędzamy czas brokerów – system oferuje szybką ścieżkę oceny ryzyka – mówi Jakub Sajkowski, dyrektor zarządzający ds. klienta Korporacyjnego w PZU.

Intuicyjny proces, dostępność 24/7

Nowa funkcjonalność umożliwia brokerom samodzielne przygotowanie oferty i wystawienie polisy bezpośrednio z systemu. Ubezpieczenie dostępne jest dla firm z przychodami do 100 mln zł. System generuje trzy warianty oferty w zależności od przychodów i sumy ubezpieczenia (do 5 mln zł), przy standardowym okresie ochrony wynoszącym 12 miesięcy.

Cyfrowy ekosystem z myślą o efektywności

PZU podkreśla, że nowa oferta na mojaFirma.pzu.pl to kolejny krok w rozwoju kompleksowego ekosystemu narzędzi dla brokerów, który zakład tworzy w ramach pakietu „PZU dla Brokera”. Celem jest zarówno uproszczenie procesów, jak i realne wsparcie w codziennej pracy i wspólne budowaniu przewagi konkurencyjnej. Pakiet „PZU dla Brokera” obejmuje trzy główne obszary:

  1. Efektywne procesy – PZU zmienia strukturę organizacyjną, aby kompleksowo obsługiwać brokerów w jednym miejscu. Zakład wdraża rozwiązania technologiczne, m.in. GenAI do analizy brokerskich zapytań ofertowych, co pozwala na szybsze przygotowanie oferty dopasowanej do potrzeb klienta.
  2. Samodzielne ofertowanie – Platforma mojaFirma.pzu.pl staje się centrum samoobsługowego ofertowania dla klientów i brokerów. Po wdrożeniu cargo i cyber w kolejnych etapach planowane jest uruchomienie kolejnej funkcjonalności – D&O – i to jeszcze w 2025 roku.
  3. Generowanie wartości dodanej do oferty ubezpieczenia – Rozwiązania prewencyjne takie jak Ryzyko PRO czy PZU iFlota pomagają klientom minimalizować zagrożenia, a brokerom wzbogacać ofertę o elementy zwiększające jej atrakcyjność i kompleksowość.

(AM, źródło: PZU)