PZU: Wojażer inwestycją w spokojną podróż

0
401

PZU startuje z letnią odsłoną kampanii promującej ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer. Hasło przewodnie „Ważne, żeby przywieźć tylko dobre wspomnienia” podkreśla, jak istotne jest odpowiednie ubezpieczenie podróży w czasach, gdy wyjazdy są coraz bardziej dostępne, ale i nieprzewidywalne.

W kampanii PZU przypomina, że nawet krótki wyjazd może wiązać się z poważnymi kosztami – od rachunków za wizyty lekarskie w razie nagłego zachorowania, przez konieczność hospitalizacji, operacji  i transportu medycznego do kraju np. po nieszczęśliwym wypadku. W takich sytuacjach ubezpieczenie turystyczne staje się nie tylko rozsądnym wyborem, ale też realną ochroną finansową.

– Z roku na rok wzrasta liczba klientów, którzy decydują się na ubezpieczenie turystyczne. Rosnąca świadomość ryzyk związanych z podróżowaniem sprawia, że coraz większą wartość przypisuje się kompleksowości usług ubezpieczeniowych. Klienci oczekują, że w sytuacjach nagłych – takich jak konieczność skorzystania z pomocy medycznej podczas urlopu – ubezpieczyciel nie tylko pokryje koszty takich usług, ale również zapewni realną pomoc w ich zorganizowaniu. PZU Wojażer to odpowiedź na te oczekiwania – mówi Małgorzata Skibińska, dyrektorka zarządzająca ds. Rozwoju i Utrzymania Produktów oraz Underwritingu PZU SA.

Bez ubezpieczenia może być kosztownie

Dane PZU pokazują, że koszty leczenia za granicą mogą być nawet kilkadziesiąt razy wyższe niż cena samego wyjazdu. Przykładowo, jednodniowa hospitalizacja w Egipcie z powodu bólu ucha po nurkowaniu kosztowała blisko 4 tys. zł, a leczenie poważnego urazu w Turcji – ponad 223 tys. zł, nie licząc lotu sanitarnego do Polski za kolejne 150 tys. zł. W USA, gdzie opieka zdrowotna należy do najdroższych na świecie, hospitalizacja i operacja nogi wygenerowały rachunek przekraczający 1,4 mln zł.

Kampania PZU Wojażer „Ważne, żeby przywieźć tylko dobre wspomnienia” potrwa od 2 czerwca do 31 lipca i będzie obecna w mediach społecznościowych oraz w przestrzeni internetowej. Kreacje zostały wygenerowane z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji w Biurze Marketingu PZU.

(AM, źródło: PZU)