PZU z kampanią ubezpieczeń NNW dla studentów

0
701

W najnowszej kampanii PZU zachęca do zakupu ubezpieczeń NNW dla studentów To druga odsłona promocji produktów z tej kategorii: w pierwszej zakład promował ubezpieczenia dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym. W obu odsłonach PZU zwraca się do rodziców.

– Nasza komunikacja wypływa z wniosków, które wyciągnęliśmy z licznych badań zrealizowanych na nasze zlecenie w ostatnim czasie. Wynika z nich jasno, że rodzice, niezależnie od etapu życia dzieci, zawsze w centrum stawiają ich bezpieczeństwo i zdrowie. Jest to ważne także wtedy, gdy dziecko jest już dorosłe i poznaje uroki studenckiego życia. Jednak nie każdy student samodzielnie kupuje sobie ubezpieczenie NNW. Wiążemy to między innymi z kwestią finansową. Niezależność finansową młodzi Polacy zaczynają zdobywać przeważnie dopiero po skończeniu edukacji, po 25. roku życia. Jedynie 24% osób w wieku 18–24 lata deklaruje, że jest całkowicie niezależna finansowo. Dlatego naszą komunikację kierujemy do rodziców młodych dorosłych, którzy mogą zapewnić swoim dzieciom pomoc w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia – także na etapie studiów. Jest to zbieżne z potrzebami młodych. Dla osób w wieku 18–26 lat bezpieczeństwo (72%) i spokój (70%) są, obok miłości (73%), kluczowymi wartościami w życiu. W zapewnieniu im poczucia, że mogą liczyć na pomoc i ochronę w trudniejszych sytuacjach może pomóc odpowiednie ubezpieczenie  tłumaczy Marta Strzyżewska, dyrektorka zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych Grupy PZU.

Przy tworzeniu kreacji PZU, podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii, wykorzystał narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji, tworząc zarówno formaty statyczne, jak i animacje. Kreacje stworzyły zespoły PZU: Kreacji Marketingowej i Komunikacji Marki. Kampanijne działania obejmują kanał digital. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

– Ubezpieczenia NNW dają rodzicom większy spokój i komfort psychiczny. Szczególnie wtedy, kiedy dziecko wyfruwa z gniazda i rozpoczyna studia w innym mieście. W kampanii pokazujemy, że nie sposób utrzymać dorosłego dziecka pod kloszem, można je natomiast ubezpieczyć i do tego zachęcamy – dodaje Marta Strzyżewska.

(AM, źródło: PZU)