Kampania PZU „Taka praca ma sens” została wyróżniona w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2021. Przedsięwzięcie organizowane jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki w ramach employer brandingu w Polsce. PZU otrzymał wyróżnienie w kategorii „Kampania online”.
– Wyróżnienie, które otrzymaliśmy, jest potwierdzeniem, że nasze hasło „Taka praca ma sens” nie jest pustym sloganem. Bardzo nam miło, że ta wyjątkowa dla nas kampania zyskała uznanie w oczach jury. Projekt zrealizowaliśmy dzięki zaangażowaniu pracowników PZU i to właśnie im dedykujemy to wyróżnienie. Dodatkowo komunikacja w kanałach online ma dziś szczególne znaczenie, więc tym bardziej cieszymy się, że nasze działania zostały dostrzeżone i docenione przez ekspertów z rynku – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami PZU.
Ideą Employer Branding Excellence Awards jest nagrodzenie najlepszych projektów promujących markę pracodawcy, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. W tym roku do konkursu wpłynęły 134 zgłoszenia w 8 kategoriach.
(AM, źródło: PZU)