PZU zachęca do ubezpieczenia domu i wyjazdu na wakacje

0
687

PZU rozpoczyna kampanię reklamową ubezpieczeń PZU Dom i PZU Wojażer z udziałem Igi Świątek. Zwyciężczyni wielkoszlemowego turnieju Rolanda Garrosa przekonuje, że z ubezpieczeniem PZU chroni to, co dla niej ważne.

– Podczas urlopu nasz wakacyjny, beztroski nastrój może zburzyć wiele niespodziewanych wypadków, dlatego też w kampanii pokazujemy, że warto pomyśleć nie tylko o ubezpieczeniu turystycznym, które umożliwi nam uzyskanie pomocy nawet w najbardziej odległych zakątkach świata, ale też i o polisie, która obejmie ochroną ubezpieczeniową nasz dobytek pozostawiony na miejscu. Udział Igi Świątek w naszych działaniach marketingowych kreuje pozytywny wizerunek naszej marki oraz ułatwia nam dotarcie do nowych grup klientów, zwłaszcza osób młodych – mówi Sylwia Matusiak, dyrektor zarządzająca ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.

– Ubezpieczenia PZU Dom i PZU Wojażer to zgrany duet w okresie wakacyjnym, kiedy chcemy korzystać z wolnego czasu, nie martwiąc się o nasze domy i mieszkania oraz nieprzewidywalne zdarzenia podczas samej podróży. Możliwość objęcia ubezpieczeniem PZU Dom wyposażenia nieruchomości to gwarancja ochrony tego, co dla nas cenne. Z kolei ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer to pewność opieki i otrzymania pomocy od momentu wyjścia z domu do powrotu z wakacji – mówi Agnieszka Rowińska, dyrektor Biura Zarządzania Ofertą PZU.

Kampania marketingowa ubezpieczeń PZU Dom i PZU Wojażer ruszyła 7 czerwca. W jej ramach realizowane będą szerokie działania 360°: w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, prasie, internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Kampania potrwa do 31 lipca.

(AM, źródło: PZU)