PZU zachęca rynkowe talenty do zasilenia jego szeregów

0
668

PZU ruszył z kampanią promującą wizerunek marki pracodawcy wśród profesjonalistów. W ramach akcji największy polski ubezpieczyciel podkreśla, że jest dobrym miejscem rozwoju dla osób o różnym stażu pracy w rozlicznych obszarach biznesowych.

Głównym celem kampanii „PZU – pasujemy profesjonalistom” jest wzmacnianie wizerunku firmy jako atrakcyjnego miejsca pracy dla profesjonalistów o różnych kompetencjach w wielu obszarach biznesowych.

Wśród swoich kluczowych wyróżników jako pracodawcy firma wskazuje w kampanii możliwość wykorzystania i rozwijania  kompetencji zawodowych, przyjazne środowisko i możliwość pracy w modelu hybrydowym, pozytywną atmosferę i pracę w zgranych zespołach, które korzystają z potencjału różnorodności kilku pokoleń pracowników.

– Zależy nam, by do drużyny rynkowego lidera dołączali najlepsi eksperci. W naszej kampanii pokazujemy, dlaczego jesteśmy pracodawcą, z którym warto się związać. Oferujemy stabilność, jaką daje praca w uznanej organizacji, oraz wiele możliwości rozwoju i działania na szeroką skalę. Zapraszamy do współpracy profesjonalistów w różnym wieku, którzy cenią przyjazne środowisko, w którym mogą na co dzień realizować swoje pasje i wykorzystywać umiejętności. PZU jest miejscem dobrych relacji – mówi Anna Wardecka, dyrektorka zarządzająca ds. HR Grupy PZU.

W kampanii ubezpieczyciel zwraca się do profesjonalistów o zróżnicowanym stażu pracy i specjalizacjach związanych z obszarami biznesowymi PZU, w tym przede wszystkim ubezpieczeniami, finansami, analityką danych, sprzedażą, IT oraz obsługą klienta.

Kampania rozpoczęła się 14 października i potrwa do 7 grudnia. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania w kanale digital, które obejmą m.in. media społecznościowe i popularne portale rekrutacyjne. Planowane są również działania mailingowe.

Przygotowana przez PZU kampania zakłada także emisję reklam Digital Out Of Home na nośnikach umiejscowionych na peronach drugiej linii warszawskiego metra. Ubezpieczyciel przygotował spot wideo w 30- i 15-sekundowych wersjach. Za współpracę przy opracowaniu kreacji i przy produkcji odpowiadała agencja If Nation.

– W kampanii „PZU – pasujemy profesjonalistom” postawiliśmy na takie działania, które trafiają do odbiorców kontekstowo. W przygotowanym przez nas spocie wideo kładziemy nacisk na nasze kluczowe wyróżniki pracy w PZU. Szczególnie podkreślamy to, że w naszej firmie pracują pozytywni ludzie, tworzący przyjazną atmosferę – tłumaczy Marta Strzyżewska, dyrektorka zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych Grupy PZU.

(AM, źródło: PZU)