„Z małą pomocą Rankomatu” – pod takim hasłem porównywarka wprowadza nową platformę komunikacyjną. Podkreśla ona połączenie samodzielności użytkowników na stronie internetowej porównywarki z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych agentów serwisu.
Kampania stawia na budowanie zaufania i przełamywanie barier związanych z samodzielnym wyborem ubezpieczenia online. Rankomat zarówno oferuje szeroką gamę produktów ubezpieczeniowych, jak i zapewnia użytkownikom wsparcie agentów i zakup optymalnie dobranej polisy.
– W wielu codziennych sytuacjach pragniemy mieć kontrolę nad własnymi decyzjami, chcemy mieć sprawczość. Z naszych badań wynika, że klienci cenią sobie możliwość podejmowania decyzji, ale często potrzebują potwierdzenia, że ich wybór jest najlepszy. I tutaj pojawia się Rankomat – cichy partner, który wspiera użytkowników w tym procesie. Dzięki nam klienci czują się jak eksperci, mają poczucie kontroli, a dodatkowo zawsze mogą liczyć na pomoc certyfikowanych agentów ubezpieczeniowych Rankomatu – mówi Łukasz Wyrzykowski, CMO Rankomatu.
Pierwsza kampania 360 w ramach nowej platformy dotyczy ubezpieczeń komunikacyjnych i obejmie telewizję (spoty 30” i 15”), internet (materiały wideo krótkie i długie formy, kreacje performance, www), a także media społecznościowe. Za produkcję wideo odpowiada dom produkcyjny Film Reaktor.
– Wiemy, jak ważne dla naszych klientów jest wsparcie agentów ubezpieczeniowych. Dlatego w kampaniach reklamowych postawiliśmy na realistyczne i lekko zabawne historie z życia, związane z ubezpieczeniami. Nasi bohaterowie z dumą opowiadają o samodzielnym zakupie najlepszego ubezpieczenia, potwierdzając po chwili, że mogli w tym procesie liczyć na małą pomoc agenta rankomat.pl, który podpowiedział najlepszą ofertę czy doskonale dobrane rozwiązania – komentuje Michał Gołota, Head of Brand Strategy & Communication Rankomatu.
Wraz z nową platformą porównywarka wprowadza dżingiel, który będzie towarzyszył działaniom komunikacyjnym marki. Jego twórcą jest artysta Stanisław Bukowski, reprezentowany przez spółkę Agora Książka i Muzyka.
Za opracowanie i wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej Rankomat odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt, która rozpoczyna współpracę z porównywarką. W ostatnim czasie Rankomat przeprowadził również przetarg na obsługę mediową. Marka postawiła na współpracę z agencją mediową Spark Foundry, który odpowiada za strategię mediową oraz pozostałe działania komunikacyjne marki.
Pierwsze efekty kampanii można zobaczyć w najnowszym spocie, dostępnym już w telewizji, social mediach i internecie.
(AM, źródło: Rankomat)