Rankomat zachęca do ubezpieczenia się na wyjazd

0
272

Rankomat rozpoczął kampanię, w której pokazuje, że dobrze dobrana polisa może uratować nie tylko wakacje, ale i domowy budżet.

– Nasi klienci cenią sobie sprawczość, wygodę i bezpieczeństwo, dlatego sięgają po naszą porównywarkę. Mamy jednak do zaoferowania znacznie więcej – ekspercką wiedzę i bogatą ofertę. Dlatego wspieramy ich w wyborze najlepiej dopasowanego ubezpieczenia turystycznego, aby mieli pewność, że nawet w przypadku niespodziewanego zdarzenia nic nie zepsuje im wakacji. To właśnie chcemy przekazać naszą najnowszą kampanią – komentuje Łukasz Wyrzykowski, CMO Rankomat.

W nowych spotach widzimy mężczyznę odpoczywającego na basenie w trakcie egzotycznych wakacji – uśmiechniętego, choć ze złamaną nogą. Jak tłumaczy – miał lekki poślizg, ale nie stresuje go ta sytuacja, ponieważ wie, że w związku z tym wróci specjalnym lotem. Taką polisę sobie wybrał z małą pomocą Rankomatu.

– Wybór odpowiedniej polisy nie jest oczywisty. Wszystko zależy od destynacji i celu podróży, ponieważ koszty ewentualnej akcji ratunkowej lub koszty leczenia w razie wypadku mogą pogrążyć domowy budżet. Nie zawsze zadziała też EKUZ, a zakres ubezpieczenia z biura podróży może okazać się niewystarczający. Wówczas może nas spotkać ogromny rachunek za leczenie, czasami nawet na kilkaset tysięcy euro, a to nieprzyjemna pamiątka, którą sporo osób przywiozło z wakacji. Tymczasem dobra polisa zaczyna się już od 5 zł dziennie – to niewielki koszt, który zapewnia wielki spokój – mówi Michał Gołota Head of Brand Strategy & Communication Rankomat.

Kampania 360 wystartowała 13 czerwca w internecie (materiały wideo, kreacje performance, www), a także w mediach społecznościowych. W dalszej części w telewizji zaprezentowane zostaną spoty reklamowe.

(AM, źródło: Rankomat)