Rusza druga odsłona Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej

0
653

Można już się zapisać do drugiej edycji Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. W wydarzeniu mogą wziąć udział uczniowie klas 6, 7 i 8 szkół podstawowych z całej Polski. SOWU ma na celu edukację ubezpieczeniową młodzieży, a także promowanie agentów wśród lokalnych społeczności. Organizatorem olimpiady jest Unilink, a patronem medialnym „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

– Jako lider rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego dostrzegamy potrzebę edukacji ubezpieczeniowej i poczuwamy się w obowiązku do jej szerzenia, także wśród młodzieży szkolnej. Świadomość ubezpieczeniowa, którą pragniemy wzmacniać wspólnie z naszymi partnerami: towarzystwami ubezpieczeniowymi oraz agentami, jest bardzo istotna, ponieważ Polska na tle innych krajów europejskich zajmuje jedną z najniższych pozycji w tym zakresie. Każdy obywatel powinien być wyposażony w wiedzę i znajomość ryzyk dotyczących zdrowia, życia, bezpieczeństwa majątku, mienia, odpowiedzialności cywilnej, aby móc je odpowiednio zmitygować i zaadresować, co z kolei pozwoli na prowadzenie bezpiecznego, komfortowego, odpowiedzialnego i świadomego życia. Organizacja Szkolnej Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej świetnie wpisuje się w misję i wartości Unilink, a także naszą strategię działań ESG – mówi Aleksandra Friedel, członkini zarządu Unilink.

Olimpijskie nowości

– W tegorocznej edycji olimpiady szkolnej koncentrujemy naszą uwagę na propagowaniu praktycznej wiedzy o ubezpieczeniach. Wiedzy, z której będą mogli skorzystać młodzi ludzie, w sytuacjach sobie bliskich. Po to, by zrozumieć i zapamiętać, dlaczego ubezpieczenia są tak ważne. Co więcej, w tym roku współpracujący z nami agenci zostaną naturalnymi współorganizatorami i ambasadorami olimpiady. Nasi trenerzy wraz z zespołem kreatywnym przygotowali dla nich m.in. specjalny program warsztatów edukacyjnych, a także pakiet materiałów promocyjnych. Z kolei ubezpieczyciele zaangażowani w projekt będą mogli nie tylko realizować działania korporacyjne z zakresu misji i edukacji, ale przede wszystkim zyskają dodatkowo lepszą ekspozycję marki i jej pozytywny odbiór. Ponadto, w tym roku nagrodzimy nie tylko uczniów, ale również i szkoły, najbardziej zaangażowane w projekt – wylicza Agnieszka Błoch, dyrektor Marketingu i PR Unilink.

Przebieg i rejestracja

Olimpiada składa się z 3 etapów. Każdy z nich będzie polegać na wypełnieniu testu online.

Pierwszy etap odbędzie się 28 marca. Rejestracja do udziału w rywalizacji potrwa do 17 marca.

Wkrótce zostaną udostępnione materiały edukacyjne dla młodzieży.

Nagrodą główną dla zwycięzcy olimpiady jest smartwatch firmy Garmin.

Rodzice mogę zgłaszać swoje dzieci do udziału w szkolnej olimpiadzie na stronie: https://unilink.pl/lp/ogolnopolska-szkolna-olimpiada-wiedzy-ubezpieczeniowej.

(AM, źródło: Unilink)