W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4, zdradza, że cykl wideo „Mamy mają moc” Link4 notuje średnią oglądalność kilkuset tysięcy wyświetleń w sekcji wideo Wirtualnej Polski. Jest też przekonana, że oglądalność jeszcze wzrośnie po tym, jak program zaczął być emitowany w social mediach.
Przedstawicielka Link4 zapowiedział też, że Link4 będzie kontynuować projekt, jednak w nieco innej formule. Szczegóły mają zostać ujawnione wkrótce. Joanna Talaśka cieszy się, że jej firmie udało się wymyślić i zrealizować pomysł, w którym reklama produktu (Link4 Mama) naturalnie wpisuje się w rozmowy i nie przysłania ich treści.
Więcej:
Wirtualnemedia.pl z 12 listopada, jd „’Mamy mają moc’ Link4 hitem oglądalności w WP”:
https://www.wirtualnemedia.pl/…
(AM, źródło: Wirtualnemedia.pl)