Saltus Ubezpieczenia sponsorem Muzeum Zimnej Wojny

0
439

Z początkiem sierpnia Saltus Ubezpieczenia nawiązał współpracę z Muzeum Zimnej Wojny im. generała Kuklińskiego w Warszawie. Ubezpieczyciel został sponsorem placówki.

Muzeum Zimnej Wojny, znajdujące się na warszawskim Starym Mieście, to jedno z najnowocześniejszych muzeów w Polsce. Jego misją jest przekazanie historii i przebiegu Zimnej Wojny, z uwzględnieniem kluczowych wydarzeń i postaci, które miały wpływ na tę epokę. Ekspozycja muzealna obejmuje szeroki zakres tematyczny, od wydarzeń związanych z działalnością „Solidarności” po działania światowych liderów, takich jak prezydent Ronald Reagan, Jan Paweł II czy gen. Ryszard Kukliński. Treści historyczne prezentowane w muzeum są skierowane zarówno do młodego pokolenia, jak i do ich rodziców oraz dziadków. Hasłem kampanii jest „Poznaj przeszłość, zadbaj o przyszłość”.

„Jako Saltus Ubezpieczenia jesteśmy dumni, że możemy wspierać tak ważną inicjatywę, która promuje tradycje Wojska Polskiego i polską obronność w ramach sojuszu NATO, przyczyniając się do zachowania dziedzictwa historycznego dla przyszłych pokoleń” – oświadczył ubezpieczyciel.

(AM, źródło: Saltus Ubezpieczenia)