Od początku kwietnia ubezpieczeni w Saltus Ubezpieczenia mogą samodzielnie umawiać się na teleporady za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji mobilnej towarzystwa. W ten sposób mogą zarezerwować konsultacje u lekarzy niemal 30 specjalności. Do tej pory rezerwowanie teleporad odbywało się za pośrednictwem Centrum Umawiania Wizyt.
– Umawianie telekonsultacji naszym ubezpieczonym przez CUW zawsze przebiegało sprawnie, ale był to jeden dodatkowy krok, który, choć nieznacznie, to przedłużał cały proces. Zdajemy sobie sprawę, że podstawą skutecznego leczenia jest możliwość szybkiego skontaktowania się z lekarzem i uzyskania pomocy. Dlatego zdecydowaliśmy się udostępnić system do samodzielnego zamawiania telekonsultacji za pośrednictwem naszej strony internetowej i aplikacji mobilnej. Wygoda naszych ubezpieczonych, user experience są u nas zawsze na pierwszym miejscu – mówi Xenia Kruszewska, dyrektor Działu Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia.
System zapewnia aktualizowany na bieżąco podgląd dostępnych terminów rozmów z poszczególnymi lekarzami. Dzięki temu za pomocą zaledwie kilku kliknięć pacjenci mogą umówić się na połączenie z lekarzem nawet w ciągu godziny.
Partnerem Saltus Ubezpieczenia w realizacji świadczeń jest HomeDoctor. Dzięki temu ubezpieczeni sopockiego towarzystwa będą mieli dostęp telefoniczny do około 30 specjalizacji. Konsultacje mogą się odbywać zarówno po polsku, po angielsku, jak i w języku ukraińskim.
– Cieszę się, że wspólnie z Saltus Ubezpieczenia będziemy mogli szybko i efektywnie pomagać pacjentom w uzyskaniu porad medycznych. Obserwujemy rozwój towarzystwa już od dłuższego czasu i cenimy Saltus za profesjonalizm, a przede wszystkim skuteczność w szybkim świadczeniu pomocy ubezpieczonym. Chętnie podejmujemy się nowego wyzwania i wierzymy, że ubezpieczeni docenią komfort samodzielnego umawiania się na wizyty zdalne – mówi Szymon Horaczuk, założyciel i członek zarządu HomeDoctor.
(AM, źródło: Brandscope)