Signal Iduna Polska i Sollers Consulting podpisały 28 maja list intencyjny potwierdzający wolę nawiązania strategicznej współpracy dotyczącej rozwoju kanału affinity.
– Strategiczne partnerstwo między ubezpieczycielem a firmą technologiczną, która doskonale rozumie biznes ubezpieczeniowy i wdraża niezawodne rozwiązania, mające na celu tworzenie nowego kanału sprzedaży to dość unikalny model na polskim rynku ubezpieczeniowym. Bardzo cieszymy się, że ramię w ramię będziemy budować obszar affinity z tak mocnym partnerem biznesowo-technologicznym o międzynarodowym zasięgu, jakim jest Sollers Consulting. To znaczący krok w rozwoju naszych spółek na rynku polskim – mówi Adam Malinowski, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za obszar sprzedaży i marketingu Signal Iduna w Polsce.
– Obszar klienta affinity dopiero raczkuje w Polsce i my, jako Sollers Consulting, aktywnie działając także na wielu rynkach zagranicznych, głęboko wierzymy w jego dynamiczny rozwój. Nasz sztandarowy produkt – platforma RIFE – idealnie wpisuje się w potrzeby naszego partnera. Współpraca w modelu partnerstwa strategicznego jest nowością dla Sollers Consulting i dla rynku usług IT. Cieszymy się, że tworzymy ten nowy model właśnie razem z Signal Iduna – komentuje Marcin Pluta, wiceprezes zarządu i partner zarządzający Sollers Consulting.
Za rozwój projektu po stronie Signal Iduna odpowiadać będzie Przemysław Różański – dyrektor Projektów Centralnych, natomiast Sollers Consulting reprezentować będzie Piotr Pastuszka – RIFE Product Manager.
(AM, źródło: Sollers Consulting)