Grupa PZU rozpoczyna kampanię swojej marki jako pracodawcy wśród ekspertów z branży IT. Pod hasłem „Silni w IT” największy polski ubezpieczyciel chce zwiększać swoją rozpoznawalność oraz promować oferowane możliwości rozwoju kariery w obszarze technologii.
– W PZU prowadzimy różnorodne działania employer brandingowe, a wśród nich również te, które pokazują perspektywy rozwoju zawodowego w naszej organizacji. Kampanie, które realizujemy, są skierowane zarówno do doświadczonych specjalistów, absolwentów szkół wyższych, jak i studentów. Komunikację w stronę branży IT przygotowaliśmy, by podkreślić te kwestie, które są nie tylko istotne, ale i wyjątkowe oraz charakterystyczne dla tej grupy profesjonalistów – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR Grupy PZU.
Pion technologii w PZU tworzy obecnie ponad 1000 specjalistów pracujących w obszarach rozwoju, utrzymania, architektury i projektów. Jest to zespół zorientowany na kulturę DevOps i Agile, który realizuje wewnętrznie nawet największe i najbardziej zaawansowane projekty w każdej warstwie technologicznej. PZU wykorzystuje szerokie spektrum nowoczesnych technologii we wszystkich procesach.
– To wielka satysfakcja, ale też i wyzwanie współtworzyć jeden z największych zespołów IT w Polsce. Pod swoją pieczą mamy systemy, które obsługują 22 mln klientów potężnej instytucji finansowej. Zgodnie z hasłem kampanii czujemy się silni w tym, co robimy, i dbamy o to, by się to nie zmieniało. Szkolimy się, dzielimy wiedzą, interesujemy się najnowszymi trendami. Stwarzamy możliwości rozwoju zgodnie z predyspozycjami i aspiracjami naszych pracowników. Stawiamy też na dobrą atmosferę i elastyczność. Z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że zarówno doświadczony ekspert czy manager, jak również młody specjalista może znaleźć swoje miejsce w naszym zespole – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. technologii Grupy PZU.
W prowadzonej obecnie kampanii PZU chce budować swój wizerunek jako atrakcyjnego pracodawcy dla profesjonalistów z branży IT. Komunikacja podkreśla atrybuty ubezpieczyciela: nastawienie organizacji na nowoczesne rozwiązania, skalę działania oraz cenioną przez pracowników przyjazną atmosferę środowiska pracy oraz realny wpływ każdego pracownika na podejmowane działania.
Kampania potrwa do końca listopada 2022 r. i będzie dostępna online, m.in. w serwisach branżowych IT. PZU przygotował w jej ramach specjalną stronę internetową pzu/silniwit.pl oraz filmy nagrane w biurze firmy z udziałem pracowników.
(AM, źródło: PZU)