Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej finansowej podróży jesteś, o jej sukcesie lub porażce zdecydują twoje EMOCJE. A tych w inwestowaniu nie brakuje!
Nasze uprzedzenia dotyczące pieniędzy, silne emocje związane ze stratami, sprzeczne komunikaty z rynku oraz brak jasnego celu i strategii – to wszystko utrudnia efektywne inwestowanie i sprawia, że większość inwestorów w długim terminie osiąga wyniki niższe od szerokiego rynku. Co więcej, sam proces inwestowania, zamiast sprawiać radość, dla wielu inwestorów jest bardzo stresującym doświadczeniem. Chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje i co możesz z tym zrobić?
Ta książka pomoże ci:
- lepiej poznać siebie jako inwestora
- pokonać uprzedzenia dotyczące inwestowania i pieniędzy
- określić swój cel oraz motywujący i dostosowany do ciebie plan jego realizacji
- stworzyć własną strategię inwestycyjną
- wdrożyć odpowiednie nawyki finansowe
- nauczyć się rozpoznawać i kontrolować emocje towarzyszące inwestowaniu
- uodpornić się na komunikaty z rynku
- wzmocnić swoją psychikę pod kątem inwestycji
- nauczyć się rozpoznawać i kontrolować to, na co masz wpływ, inwestując.
Ten napisany prostym i zrozumiałym językiem poradnik oparto na badaniach najwybitniejszych psychologów i naukowców zajmujących się psychologią inwestowania i dostosowano do realiów polskiego inwestora, bazując na bogatych doświadczeniach autora i licznych przykładach.
Michał Walendowicz, lider do spraw relacji z klientami w NN Group International, rozprawia się z najpopularniejszymi wśród Polaków uprzedzeniami dotyczącymi pieniędzy i inwestowania, w tym m.in.: brakiem pieniędzy, wiedzy czy zaufania do instrumentów inwestycyjnych lub bardzo znanym stwierdzeniem „pieniądze szczęścia nie dają”.
Kup książkę z rabatem 35%, wpisując przy zakupie na stronie mtbiznes.pl kod ubezpieczeniowa35 – kod jest ważny dla całej oferty Wydawnictwa MT Biznes. Przy promocjach specjalnych rabat może być wyższy.