Sollers Consulting wsparł Sagę we wdrożeniu nowego portalu dla klientów

0
728

Saga, brytyjski ubezpieczyciel oferujący m.in. polisy turystyczne, w ramach programu transformacji uruchomił nowy portal cyfrowy, którego celem jest poprawa jakości obsługi klienta. Narzędzie, które pozwala klientom na samodzielną obsługę cyfrową umów, zostało wdrożone przy wsparciu Sollers Consulting.

– Gratulujemy Sadze imponującego sukcesu. Pandemia ukazuje, jak ważne stały się usługi cyfrowe przyjazne dla użytkownika. To wielka przyjemność wspierać Sagę w jej wysiłkach transformacyjnych – komentuje Grzegorz Podleśny, partner Sollers Consulting.

– Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom udoskonaloną usługę cyfrową, która naprawdę będzie miała znaczenie. Zdajemy sobie sprawę z silnego zapotrzebowania na możliwość interakcji cyfrowej z dostawcami usług, a ten portal pozwoli większej liczbie naszych klientów na korzystanie z wybranego przez nich kanału – dodaje Leanne Brown, Operations Director Saga.

Saga specjalizuje się w świadczeniu usług dla osób powyżej 50. roku życia, dlatego doświadczenie użytkownika nowego portalu zostało zaprojektowane pod kątem ich potrzeb. Portal został stworzony z wykorzystaniem podejścia mobile-first, aby odzwierciedlić coraz większe wykorzystanie urządzeń mobilnych w codziennym życiu klientów. Platforma bazuje na technologii Guidewire CustomerEngage i w pierwszej kolejności została uruchomiona do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych. W niedalekiej przyszłości planowane jest włączenie do niego ubezpieczeń mieszkaniowych.

– Pomimo trudnych okoliczności spowodowanych pandemią, naszym zespołom udało się osiągnąć świetne wyniki. Jestem głęboko wdzięczny 20 osobom, którym udało się uruchomić nowy portal w ramach realizowanego zdalnie projektu. Był to znaczący krok w procesie cyfrowej transformacji Sagi. Cieszymy się, że możemy wspierać Sagę na tej drodze – zaznacza Grzegorz Podleśny.

– Zespół pracował z pełnym oddaniem, a współpraca zdalna pomiędzy Sagą i Sollersem przez cały czas trwania projektu układała się doskonale. Pierwsze transakcje zakończyły się sukcesem, zaś nasz zespół webchat informuje, że łatwość interakcji oraz obsługi portalu spotkały z pozytywnymi opiniami użytkowników – dodaje Leanne Brown.

(AM, źródło: Sollers Consulting)