18 sierpnia odbędzie się szkolenie „Psychologia sprzedaży ubezpieczeń”, w cyklu szkoleń Stowarzyszenia Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych. Poprowadzi je Przemysław Rybarczyk, socjolog i trener biznesu.
W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, na czym w obecnych czasach zależy klientom w kontekście ubezpieczeń oraz poznają mechanizmy psychologiczne kierujące klientów i nauczą się prowadzić proces sprzedaży tak, aby klient był zainteresowany zakupem. Możliwe będzie także przećwiczenie poznane umiejętności w praktyce.
Zagadnienia poruszane na szkoleniu:
- Trendy w ubezpieczeniach – w którą stronę idzie rynek?
- Potrzeby vs oczekiwania – co tak naprawdę kupuje klient?
- Motywatory zakupowe w ubezpieczeniach – co wyzwala emocje u klienta?
- Proces sprzedaży ubezpieczeń z punktu widzenia psychologii klienta.
- Sprzedaż SPIN, czyli jak spowodować, aby klient „sam sobie” sprzedawał ubezpieczenia?
Rejestracja na szkolenie: https://www.polbrokers.pl/
Po zakończeniu szkolenia dostępny będzie test sprawdzający przyswojoną wiedzę. Link do testu znajduje się pod oknem wideo, ale aktywny będzie dopiero po zakończeniu szkolenia. Test będzie dostępny w ciągu godziny po zakończeniu szkolenia i składa się z 5 losowo wybranych pytań z opcją zaznaczenia „tak” lub „nie”. Test zaliczają 3 poprawne odpowiedzi (60%). Czas wypełniania testu – do 30 minut.
Certyfikaty zaświadczające o ukończeniu szkolenia zostaną przekazane uczestnikom drogą elektroniczną – będą dostępne po zalogowaniu się na stronę szkolenia. Informacja o możliwości pobrania certyfikatu zostanie podana na stronie polbrokers.pl.
Przemysław Rybarczyk – absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, socjolog. Posiada liczne certyfikaty m.in. z zakresu mediacji, negocjacji i rozwiązywania konfliktów. Coach ICF, konsultant i trener biznesu. Przez ponad 15 lat menedżer zarządzający dużymi zespołami największych międzynarodowych instytucji finansowych w Polsce. Kierował departamentami wsparcia sprzedaży, rozwoju i szkoleń sieci sprzedaży, marketingu i rozwoju narzędzi sprzedażowych. Przez 10 lat aktywny sprzedawca. Pełnił funkcję zastępcy szefa sprzedaży jednego z wiodących towarzystw ubezpieczeniowych. Specjalizuje się w pracy z zarządami i kadrą menedżerską w zakresie umiejętności zarządzania, budowania oraz rozwoju zespołu. Poprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych, w których wzięło udział kilkanaście tysięcy osób.
(KS, źródło: SPBUiR)