„Najlepszy Agent 2022” – taki tytuł zdobędzie zwycięzca drugiej edycji Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej. Turniej jest jedyną tego typu inicjatywą w Polsce, promującą profesjonalne doradztwo ubezpieczeniowe, szerzenie wiedzy i nagradzającą „najlepszych z najlepszych”. Patronem medialnym wydarzenia jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.
– Wszystkich agentów ubezpieczeniowych, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę branżową i zawalczyć o cenne nagrody, zapraszamy do udziału w drugiej edycji Olimpiady. Rywalizacja w formule teleturnieju to świetna zabawa i sposób na sprawdzenie swojej wiedzy – przekonuje Aleksandra Friedel, członkini zarządu Unilink. – Na zwycięzców czekają cenne nagrody. Najlepszy Agent roku 2022 otrzyma czek o wartości 10 tys. zł, auto BMW X1 do użytkowania przez rok oraz promocję w mediach ubezpieczeniowych. Udział w Olimpiadzie to także niezwykła okazja do branżowego networkingu – zachęca.
Pierwszym etapem Olimpiady jest test wiedzy, który zostanie przeprowadzony w formule online 21 września. 100 najlepszych uczestników zakwalifikuje się do II etapu. W dniach 10–14 października w formie turnieju online agenci sprawdzą swoją wiedzę w zakresie regulacji prawnych, prowadzenia działalności ubezpieczeniowej oraz oferty produktowej największych ubezpieczycieli.
Do finału Olimpiady, który odbędzie się 21 października, przejdzie 10 uczestników z najlepszym wynikiem. Rywalizacja finałowa odbędzie się na żywo w warszawskim studio i będzie można ją śledzić w czasie rzeczywistym dzięki transmisji online. Wielki finał zakończy uroczysta kolacja z udziałem finalistów oraz przedstawicieli towarzystw, którzy są patronami wydarzenia.
Do tej pory chęć zostania partnerem Olimpiady zadeklarowały: ERGO Hestia (Złoty Partner), Link4 (Złoty Partner), Warta (Złoty Partner), UNIQA (Srebrny Partner), Vienna Insurance Group (Srebrny Partner), Generali (Brązowy Partner) oraz TUW „TUW” (Brązowy Partner).
– Jesteśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy partnerem Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej dla agentów. Chętnie wspieramy inicjatywy szerzące wiedzę oraz stawiające na jakość i profesjonalizm. Olimpiada to wyjątkowe wydarzenie łączące merytorykę i dobrą zabawę – mówi Katarzyna Wojdyła, członkini zarządu Link4. – Jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy, jaką wykazali się uczestnicy poprzedniej edycji. To potwierdzenie, że osoby chcące ubezpieczyć samochód, dom czy wykupić polisę na życie są w dobrych rękach. Z niecierpliwością czekam na tegoroczną rywalizację – podsumowuje.
Pomysłodawcą i organizatorem Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej jest Unilink. Do rywalizacji mogą przystąpić wszyscy chętni multiagenci (osoby fizyczne) i OFWCA. Mogą zgłaszać się do rywalizacji, wypełniając formularz na stronie https://olimpiada-ubezpieczeniowa.pl/.
W przypadku osiągnięcia takiego samego wyniku przez kilku uczestników w I etapie rywalizacji, o przejściu do II etapu zadecyduje najkrótszy czas ukończenia testu, a w dalszej kolejności data rejestracji udziału w Olimpiadzie.
14 czerwca o godz. 10:00 odbędzie się ubezpieczeniowy live na profilu „Gazety Ubezpieczeniowej”, w trakcie którego Agnieszka Błoch, dyrektorka Departamentu Marketingu i PR w Unilink, opowie więcej o tej inicjatywie.
(AM, źródło: Unilink)