Superbrands 2022: Nationale-Nederlanden i UNIQA wyróżnione

0
595

Nationale-Nederlanden oraz UNIQA zostały laureatami Superbrands. Otrzymały nagrody przyznawane najlepiej postrzeganym markom, wyłanianym na podstawie największego w Polsce badania konsumenckiego.

Tytułem Superbrands może pochwalić się marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Wybór zwycięzców składa się z trzech etapów. Pierwszym jest badanie konsumenckie obejmujące ponad 2500 firm, zgrupowanych w ponad 100 kategoriach. Kluczowy współczynnik stanowi Indeks Siły Marki Superbrands, czyli liczba głosów ankietowanych, które oddano na daną organizację. W drugim etapie każda z firm została oceniona i wybrana przez Radę Marek, czyli grono ekspertów z wieloletnim doświadczeniem i autorytetem w zakresie wizerunku marki. Ostateczny werdykt zapadł w trzecim etapie – na podstawie połączenia opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów.

– Opinie naszych klientów są dla nas zawsze bardzo istotne. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się uznaniem z ich strony. Chcemy być marką, która na co dzień nie tylko gwarantuje konsumentom najwyższą jakość usług i produktów, ale również angażuje się w liczne działania z zakresu CSR, które pozytywnie wpływają na nasze otoczenie. Ponadto od lat wspieramy, a także inicjujemy działania mające na celu edukację Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden. – Przyznany tytuł jest wyróżnieniem i docenieniem pracy całego zespołu, a także potwierdzeniem dobrze obranego kierunku rozwoju firmy – dodaje.

Laur otrzymała też UNIQA Polska. „Będziemy ciężko pracować, żeby zasłużyć na to wyróżnienie także w kolejnych latach” – zadeklarowała firma na portalu LinkedIn. W imieniu wszystkich pracowników ubezpieczyciela statuetkę odebrały Agnieszka Durst, Karolina Rosińska i Ewa Sutyła z departamentu zarządzania marką.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden, LinkedIn)