AXA: Telelekarz dla gościa hotelowego

0
521

AXA i francuska grupa hotelowa Accor zawiązały partnerstwo strategiczne, aby zapewniać pomoc medyczną gościom w 5000 hoteli Accor na całym świecie. Już w lipcu 2020 r. goście Accor będą mogli korzystać z osiągnięć telemedycyny, dzięki darmowemu dostępowi do telekonsultacji zdrowotnych za sprawą AXA Partners, specjalizującej się w usługach assistance, ubezpieczeniach podróżnych i ochronie kredytów.

W 110 miejscach na świecie, gdzie Accor ma swoje hotele, goście będą mieć dostęp do sieci medycznej AXA obejmującej tysiące sprawdzonych profesjonalistów zawodów medycznych.

Accor przygotowuje się do powrotu do normalności po pandemii, więc ta usługa medyczna uzupełnia globalny plan grupy i została włączona w protokół procedur zdrowotnych i zapobiegawczych przyjęty przez Accor. Dla AXA „partnerstwo będzie wzmocnieniem wkładu w strategię, której celem jest zapewnianie klientom innowacyjnych usług, zwłaszcza zdrowotnych, będących jednym z obszarów wzrostu w planie Ambition 2020”.

– Partnerstwo z Accor, światowym liderem hotelarstwa, jest wyjątkową okazją do zwiększenia dostępu ludzi do naszego doświadczenia i rozwiązań zdrowotnych. Wobec aktualnego bezprecedensowego kryzysu zdrowotnego, ta ambicja nigdy nie miała większej wagi – podkreślił Thomas Buberl, dyrektor generalny AXA.

(AC, źródło: Insurance Journal)