Szybkie zgłaszanie szkód w aplikacji IKO dla klientów PKO BP

0
332

Klienci PKO Banku Polskiego mogą już zgłosić w aplikacji IKO wszystkie szkody z ubezpieczenia PKO Dom i szkodę z AC w PKO Moto. Muszą tylko wykonać kilka prostych kroków, aby przekazać PKO Ubezpieczenia informację o szkodzie.

– Możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio w aplikacji IKO łączy wygodę, prostotę i szybkość – tak ważne w nagłych sytuacjach losowych. Klient może natychmiast poinformować nas o zdarzeniu, a my możemy szybko podjąć działania, aby w jak najkrótszym czasie zlikwidować szkodę – mówi Anna Barańska, dyrektorka Departamentu Szkód i Świadczeń w PKO Ubezpieczenia. – To innowacyjne rozwiązanie pokazuje, jak technologia może wspierać klientów w najtrudniejszych chwilach. Dzięki nowej usłudze nasi klienci mogą czuć się jeszcze lepiej zaopiekowani i mieć pewność, że w razie nagłej sytuacji skorzystają z rozwiązania, które jest w zasięgu ich ręki – dodaje.

Aby zgłosić szkodę w aplikacji, wystarczy zalogować się do IKO, wybrać swoją polisę PKO Dom lub PKO Moto w sekcji „Moje produkty”, kliknąć „Zgłoś szkodę” i opisać sytuację. Dane z polisy oraz numer konta do wypłaty uzupełniają się automatycznie, co znacząco przyspiesza cały proces. Aplikacja IKO umożliwia klientom nie tylko szybkie zgłoszenie szkody, ale także kompleksową obsługę wszystkich spraw związanych z ubezpieczeniem – od zakupu polisy po realizację umowy.

(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)