Praca agenta ubezpieczeniowego z dnia na dzień wydaje się coraz trudniejsza. Rosnąca ilość informacji, dostęp do coraz większej liczby narzędzi, z których musisz korzystać, nie ułatwia organizacji. Dane z Excela, Worda, skrzynki e-mailowej i rozmów z Messengera ręcznie wprowadzane do CRM, telefony do niezbyt zainteresowanych klientów. Znasz ten scenariusz, dlatego myślisz o automatyzacji marketingu.
Chcesz korzystać z narzędzia, które pomoże ci docierać do potencjalnych klientów i analizować prowadzone przez ciebie działania? Poznaj DMSales – system do pozyskiwania klientów idealny dla nowoczesnego agenta.
Zautomatyzuj swoją pracę
Istnieje wiele narzędzi wspierających automatyzację procesu marketingu i sprzedaży. Jednym z nich jest platforma DMSales – system oparty na możliwości realizacji kampanii e-mail, SMS i połączeń telefonicznych, pozwalający na identyfikację osób odwiedzających stronę internetową.
Do tego dochodzi możliwość korzystania z jakościowych zasobów danych, których administratorem jest DMSales, funkcja zarządzania kontaktami i analiza prowadzonych działań za pomocą zaawansowanych raportów.
Wisienką na torcie jest bezpłatna wtyczka DMSales LeadIn, która umożliwia budowanie bazy kontaktów z LinkedIn. Narzędzie oferuje możliwość założenia darmowego konta w celu przetestowania funkcji, a pakiet PRO umożliwiający pełne korzystanie z systemu rozpoczyna się już od 250 zł.
Pozyskuj więcej potencjalnych klientów na ubezpieczenia
Pozyskiwanie klienta w każdej branży wiąże się z zaplanowaniem strategii i wieloma działaniami marketingowymi, które należy prowadzić, by dać się zauważyć. Agenci ubezpieczeniowi często korzystają z dobrodziejstw, jakie oferują media społecznościowe. Czasem decydują się na prowadzenie własnej strony internetowej lub bloga, a także zdobywają klientów dzięki poleceniom.
Niektórzy agenci korzystają z narzędzi, dzięki którym docierają do potencjalnych klientów, lub inwestują w reklamy w internecie. Jak wygląda pozyskiwanie klientów dzięki systemowi DMSales?
Zbuduj grupę docelową i realizuj kampanie marketingowe
Nie każdy agent posiada własne zasoby danych, które może wykorzystać do kampanii prospectingowej. Przewagą DMSales nad innymi systemami jest posiadanie jakościowych baz danych, które są zgodne z RODO.
Za pomocą filtrów użytkownicy narzędzia mogą zbudować personę zakupową. Filtry pozwalają na określenie grupy docelowej na podstawie danych demograficznych, np. typu odbiorcy (B2B lub B2C), wieku, płci,za pomocą geolokalizacji – miasto, województwo, gmina, kod pocztowy lub za pomocą słów kluczowych określających ich zainteresowania lub status – np. osoby będące rodzicami, osoby zamożne, osoby posiadające kredyt lub wykonujące dany zawód, np. lekarz, prawnik.
Po określeniu persony zakupowej w panelu narzędzia pokaże się liczba adresów e-mail i telefonów komórkowych do osób spełniających określone założenia. W następnym kroku, za pomocą systemu można zrealizować kampanię e-mail lub wykonać połączenia telefoniczne bezpośrednio z platformy.
Dobrym sposobem jest realizacja kampanii hybrydowej – połączenie e-mail i SMS z zastosowaniem reguł marketing automation – np. wysyłka wiadomości SMS, jeśli osoba otworzy wiadomość e-mail.
Sprawdź, kto odwiedził twoją stronę internetową
DMSales tworzy zespół specjalistów, którzy wzbogacają narzędzie o zaawansowane algorytmy z zastosowaniem sztucznej inteligencji. Agenci ubezpieczeniowi posiadający własną stronę internetową lub blog mogą zainstalować na niej skrypt identyfikujący, który umożliwi poznanie odwiedzających stronę.
Dzięki temu rozwiązaniu osoby, które będą czytać twój artykuł na blogu lub zapoznają się z twoją ofertą, przestaną być anonimowe. Funkcja identyfikacji DMSales pozwala poznać dane do osób i firm odwiedzających twoją witrynę, a także skontaktować się z nimi. A to wszystko nadal w ramach tego samego narzędzia.
Przetestuj bezpłatną wtyczkę LeadIn
Darmowa wtyczka LeadIn daje wiele korzyści, które usprawnią twoją pracę i pozwolą podejmować bezpieczne decyzje biznesowe. Plugin można zainstalować w przeglądarce Chrome i Edge.
Dzięki wtyczce zbieranie informacji o osobach zarejestrowanych na portalu LinkedIn jest dziesięciokrotnie szybsze. Kontakty możesz wyszukiwać po zajmowanych stanowiskach lub firmach, w jakich pracują, a następnie w prosty sposób przenieść wszystkie informacje do projektu prowadzonego na platformie DMSales. Adres e-mail do wymarzonego potencjalnego klienta w zaledwie kilka chwil. Oszczędność czasu gratis!
Monitoruj swoje działania i pracuj zespołowo
Wspomniane możliwości to tylko wycinek z szerokiego wachlarza funkcji, które oferuje DMSales. System umożliwia dodawanie notatek do kontaktów, przypisywanie statusów, dzięki którym agent jest w stanie określić, na jakim etapie lejka sprzedażowego znajduje się jego potencjalny klient. Wszystkie działania na platformie są analizowane i przedstawiane na wykresach, porównując aktualne działania względem poprzedniego analizowanego okresu.
Agenci ubezpieczeniowi pracujący w zespołach mają również możliwość dzielenia prowadzonych projektów w systemie z innymi osobami. Każde zdarzenie ma przypisanego autora, co umożliwia analizę efektywności prowadzonych działań, a także zidentyfikowanie autora kampanii czy istotnych zmian w projekcie.
Każdy nowoczesny agent ubezpieczeniowy wie, jak ważne jest realizowanie działań marketingowych, które umożliwią mu dotarcie do potencjalnych klientów. Wie również, jak istotna jest automatyzacja prowadzonych działań, a także minimalizowanie liczby narzędzi, z których korzysta.
DMSales to innowacyjny system, dzięki któremu agenci ubezpieczeniowi mogą prowadzić kompleksowe działania marketingowe, ich praca staje się bardziej zautomatyzowana, a na efekty działań długo nie trzeba czekać. Załóż konto i pozyskuj klientów!
Więcej na: dmsales.com
Izabela Madejska
Content & Marketing Manager DMSales