Trasti zaprzęga sztuczną inteligencję do usprawnienia likwidacji szkód

0
547

Trasti pracuje nad nowym interfejsem do zgłaszania szkód, który pozwoli zastąpić tradycyjny formularz czatem z wirtualnym asystentem – podał cashless.pl.

Serwis podkreślił, że dzięki wykorzystaniu konwersacyjnej sztucznej inteligencji rozmowa będzie prowadzona w języku naturalnym. Finalnie czatbot ma dorównywać wiedzą likwidatorowi – będzie rozumiał kontekst szkody, wyciągnie wnioski z opisu zdarzenia, będzie wiedział, o co klienta dopytać, a także przeanalizuje dany przypadek pod kątem zgodności z OWU.

Poszkodowany zostanie przeprowadzony przez asystenta przez wszystkie etapy zgłaszania szkody. Będzie też na bieżąco informowany o etapach likwidacji. Wszystkie dane zebrane przez czatbot trafią zaś wprost do systemów szkodowych Trasti.

Więcej na temat planów insurtechu

Więcej:

cashless.pl z 12 sierpnia, Ida Krzemińska-Albrycht „Trasti zapowiada nowości w likwidacji szkód. Zamiast wypełniać formularz będzie można porozmawiać z wirtualnym agentem”

(AM, źródło: cashless.pl)