W ciągu niespełna trzech dni roboczych ponad tysiąc agentów z całej Polski zarejestrowało się do programu TUZ Ubezpieczenia „Pełny Pakiet Pomocy dla Agenta”. To dwukrotnie więcej niż spodziewało się towarzystwo.
– Liczba zgłoszeń do „Pełnego Pakietu Pomocy dla Agenta” pokazuje, jak bardzo agenci potrzebują wsparcia w tej trudnej sytuacji, jaką spowodował koronawirus. Cieszę się, że możemy pomóc i że pomagamy – powiedział Piotr Zadrożny, prezes TUZ Ubezpieczenia.
Ubezpieczyciel przyznał, że akcja została przyjęta tak pozytywnie, iż zapas maseczek, rękawiczek i płynów do dezynfekcji został wyczerpany błyskawicznie. Zapas zestawów profilaktycznych i budżet zaplanowany na ich zakup zostały wyczerpane dzisiaj, dlatego link z rejestracją do akcji został wyłączony. Jednak zgodnie z deklaracją TUZ Ubezpieczenia, wszyscy agenci, którzy sprzedali w tym roku chociaż jedną polisę towarzystwa i zarejestrowali się poprzez wypełnienie ankiety, w okresie przynajmniej do 30 czerwca będą wynagradzani wyższą prowizją za sprzedaż polis i otrzymają zestawy profilaktyczne.
W ramach „Pełnego Pakietu Pomocy dla Agenta” TUZ Ubezpieczenia udostępnia agentom możliwość otrzymania wyższej prowizji. Podwyższone stawki wynoszą odpowiednio: w OC posiadaczy pojazdów mechanicznych – 18%, w ubezpieczeniach dodatkowych (AC, NNW, assistance, Auto Concierge, szyby) – 20%, w ubezpieczeniach domów jednorodzinnych i mieszkań oraz domków letniskowych, a także w polisach Bezpieczny Przedsiębiorca – 40%.
Dodatkowo TUZ Ubezpieczenia zaoferowało możliwość rozłożenia płatności w OC i AC na 12 rat. Przy ich zakupie agenci mają otrzymać prowizję up-front (płatną z góry), a klienci będą mieli możliwość opłacenia pierwszej raty po 30 dniach. Polisy można zawrzeć zdalnie.
Artur Makowiecki