TUZ Ubezpieczenia startuje z nową kampanią promującą Bezpieczny Dom – ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub bliskich, a także zwierząt domowych. Spot reklamowy, którego emisję zaplanowano w różnych kanałach telewizyjnych od 1 do 15 lutego, zawiera przesłanie, według którego warto wybrać produkt wielokrotnie nagradzany przez prestiżowe i niezależne od siebie instytucje.
– Bez fałszywej skromności Bezpieczny Dom to po prostu najlepszy produkt ubezpieczeniowy na rynku i dlatego ten spot reklamowy jest właśnie o tym. Mamy się czym chwalić i staramy się to robić jasno i wyraźnie, nie przesadzając ani trochę. Zresztą fakty są wymowne i mówią same za siebie – mówi Piotr Zadrożny, prezes zarządu TUZ Ubezpieczenia.
Spot zawiera informacje o najbardziej prestiżowych nagrodach przyznanych produktowi TUZ Ubezpieczenia. Zaczyna się od przypomnienia o grudniowym zwycięstwie Bezpiecznego Domu w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań dziennika „Rzeczpospolita”. Później w spocie wymienione jest zwycięstwo w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Gazety Ubezpieczeniowej”. Pod koniec pada stwierdzenie, że Bezpieczny Dom to jedyne ubezpieczenie domu z godłem „Teraz Polska”. Ostatnie zdanie w spocie brzmi: „Wybierz najlepszy Bezpieczny Dom”.
– Od początku procesu tworzenia tego ubezpieczenia domu i mieszkania zależało nam na tym, aby to było ubezpieczenie absolutnie wyjątkowe, aby każdy, kto zapozna się z atutami Bezpiecznego Domu i korzyściami, jakie nasza polisa zapewnia, sam mógł szybko stwierdzić, że to najlepszy możliwy wybór. Tak, zależało nam na tym, żeby nasz produkt był doceniany i nagradzany, bardzo się z tego cieszymy, a wyrazem naszej dumy jest między innymi nasz najnowszy spot reklamowy – mówi Piotr Zadrożny.
(AM, źródło: TUZ Ubezpieczenia)