Unilink chce długofalowo zadbać o zdrowie agentów, pracowników oraz swoich klientów. Multiagencja sprawdzi też, jak o swoje życie i zdrowie dbają Polacy, a także czy posiadają odpowiednią ochronę życia i zdrowia.
– „Zacznij od siebie” to projekt koncentrujący się na edukacji zdrowotnej i profilaktyce, a także szerzący świadomość ubezpieczeniową. Do współpracy przy projekcie zaprosiliśmy m.in. Katarzynę Wierzbowską i Sophię Health wraz z wybitnymi lekarzami takimi jak np. Tadeusz Oleszczuk, Monika Łukasiewicz czy Elżbieta Dudzińska. Inicjatywa powstała na bazie naszej unilinkowej kultury organizacyjnej „DBAM” – zapowiada Aleksandra Friedel, prezeska Unilink. – Szerzenie świadomości ubezpieczeniowej oraz edukacji zdrowotnej i profilaktyki zaczniemy od siebie. Sprawdzimy wśród wszystkich naszych pracowników i agentów, jak dbamy o siebie, czy i jakie polisy ubezpieczeniowe posiadamy, czy chronią one nas i naszych najbliższych – dodaje.
Aleksandra Friedel wyjaśnia, że akcją „Zacznij od siebie” Unilink chce sprawdzić, w jaki sposób agenci i pracownicy chronią siebie i swoich najbliższych oraz jakie produkty ubezpieczeniowe wybieramy i dlaczego.
– Towarzystwa ubezpieczeniowe zapraszam do współpracy i do przejrzenia produktów ubezpieczeniowych na życie i zdrowie oraz stworzenia jeszcze lepszej oferty, która będzie adekwatnie odpowiadała na potrzeby naszych klientów. Szerzmy świadomość ubezpieczeniową, zaczynając oczywiście od siebie, ponieważ trudno być ambasadorem produktu, jeżeli sami w niego nie wierzymy i go nie posiadamy. Zaczynajmy od siebie – apeluje.
Wiele aktywności i niespodzianek
– Dla pracowników i agentów zaplanowaliśmy aktywności na cały rok, dzieląc je na cztery wiodące bloki tematyczne: wiedza i analiza, sport i odżywianie, zdrowie Twoje i Twoich najbliższych oraz profilaktyka antynowotworowa. Inicjatywę rozpoczniemy 14 lutego, by na Walentynki dać prezent prawdziwie od serca. A pierwszy webinar z lekarzami m.in. na temat roli hormonów odbędzie się już 16 lutego. Poza tym każdy uczestnik programu będzie miał możliwość wypełnienia Testu Zdrowia online oraz otrzymanie spersonalizowanego raportu na temat swojego zdrowia. To tylko wybrane elementy akcji, na agentów i pracowników czeka naprawdę wiele niespodzianek przez cały rok, by z Unilink łatwiej było im zaDBAĆ o życie i zdrowie swoje i bliskich im osób oraz klientów – zapowiada Agnieszka Błoch, dyrektorka Departamentu Marketingu i PR Unilink.
Wideozapowiedź akcji z udziałem Aleksandry Friedel:
(AM, źródło: Unilink)