Unilink wspiera agentów nową kampanią telewizyjną

0
1484

1 kwietnia wystartowała nowa kampania reklamowa Unilink. Ma ona na celu zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów, a także wzmocnienie wizerunku współpracujących z multiagencją agentów jako najlepszych doradców klienta. Kampania potrwa do jesieni i będzie emitowana w najlepszym czasie antenowym w telewizyjnych stacjach głównych i tematycznych, a także w internecie.

– Do pracy nad tegoroczną kampanią zaprosiliśmy uznanych fachowców zarówno po stronie agencji kreatywnej, produkcji, jak i zakupu mediów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętego rezultatu, bo nasza tegoroczna reklama jest zgodnie z zamierzeniem zupełnie inna od tego, co zwykliśmy oglądać w reklamach ubezpieczeń na rodzimym rynku – tłumaczy Agnieszka Błoch, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Unilink.

Wskazuje również, że sama koncepcja kreatywna reklamy inspirowana jest formatem mockumentu, czyli komedii udającej dokument. Według niej taka formuła nie tylko buduje warstwę humorystyczną, ale również pozwala na radykalne odcięcie dwóch światów i pokazanie przepaści pomiędzy trudem dokładnej analizy i dokonania wyboru ubezpieczenia na własną rękę a dogodną współpracą z agentem.

– Główny bohater osadzony w świecie złożonych analiz, próbujący kontrolować każde ryzyko, jest zupełnym przeciwieństwem profesjonalnej agentki, która dzięki fachowej wiedzy i nowoczesnym narzędziom Unilink oferuje kompleksowe doradztwo ubezpieczeniowe w niezwykle szybki i dogodny dla klienta sposób. Oprócz spotów telewizyjnych, kampania prowadzona będzie także z wykorzystaniem narzędzi digitalowych, a nasi agenci dodatkowo zostaną wsparci materiałami i rozwiązaniami do realizacji kampanii lokalnych – mówi Agnieszka Błoch.

Z kolei Aleksandra Friedel, członek zarządu Unilink odpowiedzialna za marketing, HR, szkolenia oraz Departament Prawny, tłumaczy, że poprzez kampanię jej firma chce szerzyć świadomość ubezpieczeniową oraz podprogowo promować koncepcję cross-sellu.

– Na ekranie monitora agentki w spocie reklamowym widać szeroką paletę ubezpieczeń dostępnych w Unilink. Pokazujemy w ten sposób, że odwiedzając naszego agenta, klient ma gwarancję kompleksowej obsługi w myśl naszej kultury organizacyjnej „DBAM”. W jednym miejscu będzie mógł zgodnie z przeprowadzoną przez naszego agenta analizą APK zaadresować wszystkie swoje potrzeby ubezpieczeniowe: majątkowe, życiowe, zdrowotne, korporacyjne, turystyczne. W Unilink DBAM-y także o współpracujących z nami agentów. Doceniamy ich pracę, wiedzę oraz profesjonalizm, dlatego reklama promuje naszych doradców ubezpieczeniowych, podkreślając, że są oni najważniejszą częścią naszej marki – tłumaczy.

Aleksandra Friedel deklaruje, że kampania reklamowa nie jest jedyną niespodzianką przygotowaną w tym roku dla agentów Unilink.

– Intensywnie pracujemy nad dodatkowymi rozwiązaniami technicznymi, ułatwiającymi codzienną pracę agentów, nie zapominając przy tym o lokalnych działaniach marketingowych wspierających pozyskiwanie klientów. Ponadto jesienią tego roku organizujemy drugą edycję Olimpiady Wiedzy Ubezpieczeniowej w jeszcze atrakcyjniejszej formule – zapowiada.

Spot (15”): https://youtu.be/C7XPDPznTsc

(AM, źródło: Unilink)