Unilink z nową identyfikacją wizualną

0
538

Największa multiagencja w Polsce zdecydowała się na odświeżenie identyfikacji wizualnej w celu podkreślenia charakteru i ambicji marki.

– Zbudowaliśmy mocną markę wśród naszych partnerów, czas zawalczyć o większą rozpoznawalność wśród klientów. To jeden z powodów, dla których zdecydowaliśmy się na odświeżenie naszej identyfikacji wizualnej. Celem jest oczywiście wyróżnienie placówek oznakowanych Unilink i lepsza ich rozpoznawalność. Posiadamy coraz więcej punktów styku z naszą marką, m.in. blisko 800 oznakowanych placówek, reklamujemy się w ramach współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki. Przed nami kolejna kampania telewizyjna. Nie zwalniamy tempa – mówi Piotr Głowski, członek zarządu Unilink ds. Sprzedaży i Marketingu.

– Jedną z istotniejszych zmian, którą wprowadziliśmy w logotypie, było powiększenie sloganu „Lider Ubezpieczeń”. Dzięki temu zabiegowi hasło jest bardziej czytelne i konsumenci szybciej skojarzą markę Unilink z branżą ubezpieczeniową. W nowej identyfikacji wizualnej postanowiliśmy również wyeksponować cyfrę jeden. Nie tylko w logotypie, ale też i w innych elementach graficznych wykorzystywanych w materiałach promocyjnych. Wnikliwe osoby dostrzegą w nich grę z konturem naszego monogramu. Niewiele osób wie, że logotyp Unilink od zawsze posiadał wpisany numer jeden w literę „U”. Tyle, że w poprzedniej wersji było to bardziej subtelne nawiązanie. To symbol naszej pozycji rynkowej i ambicje dotyczące dalszego wzrostu firmy – opowiada Agnieszka Błoch, dyrektor marketingu i PR Unilink.

(AM, źródło: Unilink)