1 lutego Anna Szewczyk objęła zarządzanie Departamentem Sprzedaży Sieci Agencyjnej i Franczyzowej UNIQA Polska. Powołanie nowej dyrektorki jest kolejnym elementem rozwoju współpracy ubezpieczyciela z siecią agencyjną, poprzez wdrażanie zmian w produktach, narzędziach informatycznych i procesach dostosowanych do specyfiki rynku agencyjnego.
– Bardzo mnie cieszy, że Ania podjęła się nowego wyzwania, bo niewątpliwie posiada doświadczenie, wiedzę oraz umiejętności do dalszego rozwoju sieci agencyjnej i franczyzowej. Ania jest mocno ceniona zarówno wśród partnerów biznesowych, jak i przez zespół UNIQA. Jestem pewien, że doskonale się sprawdzi w nowej roli – podkreśla Bartłomiej Biały, który będzie zarządzał Pionem Sprzedaży – Sieć Franczyzowa i Sieci Partnerskie UNIQA Polska.
– Będę mieć przyjemność pracować z jednym z silniejszych zespołów sprzedażowych na rynku ubezpieczeniowym. To duża odpowiedzialność, ale też motywacja do osiągania kolejnych sukcesów. Dodatkowo rozwój i dbałość o biznes w kanale multiagencyjnym jest kluczowym elementem strategii naszej firmy, dlatego dziękuję za to zaufanie. Jestem przekonana, że wspólnie z zespołem wykorzystamy szeroki potencjał UNIQA do dalszego rozwoju wartościowych i silnych relacji z agentami – mówi Anna Szewczyk.
Anna Szewczyk związana jest z rynkiem ubezpieczeniowym od 2010 roku. W Liberty Ubezpieczenia zarządzała relacjami biznesowymi w ramach umów bezpośrednich. W AXA Ubezpieczenia, a obecnie w UNIQA, odpowiadała za współpracę z sieciami ogólnopolskimi oraz wdrożenia strategicznych projektów w kanale multiagencyjnym.
Wzmocnienie relacji z agentami filarem rozwoju
Kluczowym kierunkiem rozwoju UNIQA ma być kontynuacja strategii bycia blisko agentów oraz wykorzystanie skali działalności i kompleksowej oferty produktowej do dalszego rozwoju współpracy z partnerami biznesowymi.
W ramach dotychczasowych prac nad zacieśnieniem współpracy z siecią agencyjną zakład zorganizował w 2023 r. cykl spotkań w ramach programu UNIQA Bliżej Agentów, podczas których kadra zarządzająca wysokiego szczebla spotykała się z agentami w regionach i prezentowała kierunki rozwoju firmy. Inną istotną zmianą było wdrożenie obsługi OFWCA przez indywidualnych doradców działających w ramach Wirtualnego Makroregionu. UNIQA usprawniła także infolinię, skracając średni czas oczekiwania na połączenie.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl