UNIQA Go to aplikacja, której zadaniem jest ocena stylu jazdy. Narzędzie przyznaje punkty, które użytkownik może zamienić na nagrody w postaci eVoucherów Sodexo. Poza tym jeśli użytkownik aplikacji jest klientem UNIQA, będzie mógł w kolejnym etapie rozwoju UNIQA Go przełożyć zebrane punkty na obniżenie składki za kolejne ubezpieczenie.
– Nagroda za odpowiedzialne prowadzenie samochodu powinna być atrakcyjna i nowoczesna, a przede wszystkim dawać kierowcy możliwość wyboru finalnego prezentu: eVoucher od Sodexo spełnia wszystkie te warunki, a ponadto można go bezpiecznie zrealizować także w internecie. Jestem przekonany, że wybór nagrody spośród setek tysięcy produktów oferowanych przez renomowane i cenione marki przełoży się także na radość z bezpiecznej jazdy – podsumował Sebastian Lachowski, członek zarządu, dyrektor sprzedaży Sodexo Benefits and Rewards Services.
W specjalnej zakładce Upominki w aplikacji UNIQA Go kierowcy będą mogli zobaczyć wszystkie dostępne eVouchery razem z liczbą punktów wymaganą do ich uzyskania. Wartość każdego elektronicznego bonu będzie określona w złotówkach. Vouchery uprawniają do zakupów w najpopularniejszych sieciach sklepów partnerskich współpracujących z Sodexo.
Użytkownik UNIQA Go otrzyma wybrany eVoucher w postaci kodu cyfrowego na podany adres e-mail lub numer telefonu. Może go zamienić na nagrodę w dowolnym momencie, bezpiecznie i bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że zrobi zakupy w wybranym przez siebie sklepie tradycyjnym lub internetowym.
– Przykładna jazda, zwłaszcza w miejscach wymagających szczególnej uwagi, zasługuje na nagradzanie. Taka idea przyświeca naszej aplikacji. Przestrzeganie przepisów, zachowywanie uważności oraz nieużywanie telefonu w czasie jazdy to rzeczy, które warto promować wśród kierowców. Zachęcamy ich do tego, wprowadzając do naszej aplikacji kolejne korzyści. W dużym skrócie eVouchery sprawiają, że jadąc do sklepu, zdobywa się punkty, które w sklepie można wymienić na wybrane przez siebie rzeczy. Bezpieczna jazda wcale nie jest nudna. W UNIQA Go pokazujemy, że ona się opłaca – dodaje Michał Modzelewski, dyrektor ds. wsparcia klienta UNIQA.
(AM, źródło: UNIQA)