UNIQA Polska gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

0
520

Wystartowały licytacje UNIQA dla WOŚP na platformie zakupowej Allegro. Dochód z aukcji w całości wesprze cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tegoroczną akcję po raz kolejny zaangażowali się też pracownicy, którzy zapełniają firmową eSkarbonkę.

UNIQA Polska wystawiła w tym roku sześć aukcji, na których można wylicytować wyjątkowe chwile i przedmioty. Na zwycięzców czekają pamiątki z planu reklamowego UNIQA z udziałem filmowego Gruchy z „Chłopaki nie płaczą”, w którego wcielił się Mirosław Zbrojewicz.

Na pozostałych pięciu aukcjach do wygrania są miejsca w Eskorcie Dziecięcej UNIQA i Legii Kosz – Legia Warszawa Sekcja Koszykówki. UNIQA i Legia Kosz wspólnie wystawiły na licytację udział w eskorcie oraz bilet na mecz dla dziecka i opiekuna prawnego podczas spotkania Legii Kosz z Treflem Sopot, które odbędzie się 9 marca w hali OSiR Bemowo w Warszawie. Każde dziecko biorące udział w Eskorcie Dziecięcej otrzyma pamiątkową koszulkę z logo akcji „Wrzuć hejt do kosza”, którą UNIQA prowadzi w ramach partnerstwa strategicznego z Legią Kosz.

– Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowa akcja i jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy w tym roku się w nią włączyć w jeszcze większym stopniu. Mamy fantastycznych partnerów zarówno po stronie Legii Kosz, jak i na planie filmowym, którzy bez chwili namysłu zgodzili się na wspólne licytacje. Do tego nasi pracownicy sukcesywnie zapełniają w firmie eSkarbonkę, a UNIQA podwoi uzbieraną przez nich kwotę – wyjaśnia Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy UNIQA Polska.

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w niedzielę, 28 stycznia. Tegoroczny cel zbiórki to „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”, a jej mottem jest „Tu wszystko gra OK!”.

Licytacje UNIQA dla WOŚP potrwają do 9 lutego.

(AM, źródło: UNIQA)