UNIQA promuje markę pracodawcy w nowej kampanii

0
370

W UNIQA jesteśmy razem – to tytuł filmu, który promuje UNIQA jako miejsce pracy oparte na wyjątkowej kulturze organizacyjnej. Ubezpieczyciel podkreśla wspólnotę jako jedną ze swoich fundamentalnych wartości oraz nawiązuje do wewnętrznego programu kulturowego „Szanuję, NIE hejtuję”.

Film w czarno-białej scenerii koncentruje się na ludziach i ich emocjach. Udział w nim wzięli pracownicy ubezpieczyciela, którzy mierzą się ze stereotypami i trudnymi pytaniami.

– Kiedy półtora roku temu powołaliśmy do życia Fundację UNIQA, której celem jest walka z hejtem wśród dzieci i młodzieży oraz wspieranie społeczności dotkniętych tym zjawiskiem, wiedzieliśmy, że odzwierciedlamy ważny element naszej firmowej tożsamości. Nasza kultura organizacyjna opiera się na wspólnotowości, a łączy nas wrażliwość na krzywdę, w szczególności tę, która dotyka młodych ludzi. Hejt jest zjawiskiem, z którym trudno się walczy, ale można i trzeba mu zapobiegać. Nasi ludzie bardzo to czują i wspierają nas w tych działaniach. Jesteśmy w tym razem – mówi Piotr Lipa, członek zarządu UNIQA oraz członek Rady Fundacji UNIQA.

Blisko 3-minutowy spot jest dostępny w kanałach społecznościowych UNIQA oraz na specjalnym landing page stworzonym na potrzeby kampanii. Towarzyszą mu materiały graficzne z udziałem pracowników UNIQA, którzy wystąpili w filmie. W produkcji zagrało 12 osób wyłonionych podczas wewnętrznego castingu.

– Trudno wobec tego spotu przejść obojętnie. Dotyka emocji, których prawdopodobnie doświadczyliśmy wszyscy na jakimś etapie życia. Tym bardziej dziękujemy naszym kolegom i koleżankom za ich otwartość i odwagę. Z nikim nie umawialiśmy się, czy odpowiadając na pytania, podniosą tabliczkę z napisem TAK lub NIE. Zmierzyli się z własnymi doświadczeniami, ale wyrazili je w imieniu nas wszystkich. Bo tak jak mówi jedna z bohaterek w spocie, w UNIQA każda osoba jest ważna i wspieramy siebie nawzajem – wyjaśnia Magdalena Morgaś, dyrektorka Działu Kultury Organizacyjnej, Rekrutacji i Rozwoju Pracowników UNIQA.

Kampania employer brandingowa wystartowała 26 marca i będzie emitowana w internecie przez kolejne trzy miesiące na stronie ubezpieczyciela, w mediach społecznościowych oraz portalach tematycznych.

(AM, źródło: UNIQA)