UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne historiami swoich klientów

0
468

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych. W spotach reklamowych prezentowane są historie czterech firm z różnych branż, których przedstawiciele opowiadają o swojej działalności i wpływie ubezpieczeń na ich biznes.

Poprzez historie przedstawiane w reklamach UNIQA chce wzmocnić świadomość marki jako dostawcy kompleksowych rozwiązań dla firm. Ubezpieczyciel oferuje ubezpieczenia dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw z różnych branż.

– Aktualnie ubezpieczamy ponad 220 tys. firm i każda z nich  jest dla nas partnerem, który może liczyć na indywidualne podejście. Nasi klienci otrzymują konkurencyjną i dopasowaną do ich działalności ofertę, doradztwo w zarządzaniu ryzykiem oraz to, co jest istotą ubezpieczenia, pomoc w przypadku zaistnienia szkody. Dziękujemy naszym klientom, którzy wystąpili w filmach tworzących kampanię, za otwartość i pozytywne opinie o współpracy z UNIQA. To motywuje nas do dalszej pracy i wzmacniania naszych relacji – mówi Adam Łoziak, członek zarządu UNIQA.

Kampania powstała z udziałem czterech firm reprezentujących różne branże i regiony: operatora logistycznego JAS-FBG, producenta sprzętu medycznego Margomed, grupy przemysłowej Mostostal Zabrze oraz producenta betonu i mieszanki asfaltowej Transbet. Wszystkie przedsiębiorstwa korzystają z ubezpieczeń majątkowych UNIQA dla firm.

– Planując kampanię, zależało nam na podkreśleniu różnorodnej działalności naszych klientów. Filmy pokazują, jak te przedsiębiorstwa działają, czym się zajmują, jak osiągają sukcesy. To wyraźny ukłon w stronę naszych partnerów i bardzo inspirujące historie, które zamknęliśmy w kilkuminutowych spotach. Każdy z nich został zrealizowany w miejscu działalności firm, dzięki czemu możemy się przekonać, co warto chronić na wypadek różnych nieprzewidzianych zdarzeń – wyjaśnia Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego UNIQA.

Kampanii towarzyszy start nowej strony dla klientów korporacyjnych: uniqadlabiznesu.pl, na której ubezpieczyciel promuje ofertę dla biznesu i materiały edukacyjne.

Spot z udziałem przedstawiciela Mostostalu

(AM, źródło: UNIQA)