UNIQA rozpoczyna wiosenną odsłonę Akceleratora Wiedzy Brokera

0
515

23 marca zainaugurowana zostanie wiosenna edycja Akceleratora Wiedzy Brokera. W ramach przedsięwzięcia, którego organizatorem jest UNIQA, zaplanowano 9 spotkań na żywo z ekspertami z różnych obszarów.

Ubezpieczyciel podkreśla, że w każdej z edycji wychodzi naprzeciw zgłaszanym potrzebom, dlatego w wiosennej edycji Akceleratora Wiedzy Brokera sporo czasu zostanie poświęcone tematom związanym z odpowiedzialnością cywilną oraz szkodom. Prowadzący spotkania będą też mówić o zmianach w ubezpieczeniach na życie oraz trendach w affinity. Pojawią się też dziewicze tematy, jak ESG w ubezpieczeniach czy analityka biznesowa w ubezpieczeniach korporacyjnych.

Inauguracyjne spotkanie nosi tytuł „Świadome zarządzanie ryzykiem OC w procesie inwestycyjnym/produkcyjnym i ciągłości działania. Kto powinien za to płacić?”. Jego gościem specjalnym będzie Bartosz Paczesny, prezes Risk Guard.

W spotkaniach będzie brała udział szeroka ekipa ekspertów UNIQA: Paweł Roszkowski, dyrektor Departamentu Zgodności i Standardów (compliance), Kaja Glińska, specjalista ds. compliance,  Monika Jaskulska, menedżer ds. AML/SANKCJI/FATCA/CRS, AML Officer w Departamencie Compliance, Rafał Rzeszutko, dyrektor Departamentu Analiz i Działalności w Obszarze Ubezpieczeń Korporacyjnych, Artur Skiba, dyrektor Departamentu Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, Marcin Wąsikowski, dyrektor zarządzający ds. rozwoju sprzedaży bancassurance i programów partnerskich, Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży, Michał Kaczmarek, dyrektor Działu Obsługi Szkód Ubezpieczeń Majątkowych.

Z kolei gośćmi specjalnymi Akceleratora będą Adrian Drabik i Robert Krawiec, prawnicy Eksperci NEMU, Michał Elertowicz, SolarEdge, oraz Jacek Kukiełka, właściciel Tirador – warsztaty pomysłów.

Akcelerator Wiedzy Brokera to certyfikowany e-learningowy program szkoleń dla brokerów realizowany przez UNIQA. W jego ramach zakład dzieli się wiedzą ekspercką w segmencie ubezpieczeń korporacyjnych, doradza, jak prowadzić biznes w czasie pandemii, oraz wspiera rozwój osobisty. AWB to inicjatywa Izabeli Król, dyrektorki Departamentu Klienta Korporacyjnego i Partnerów Biznesowych, oraz Tomasza Szarka, dyrektora zarządzającego Pionem Klienta i Rozwoju Biznesu.

(AM, źródło: LinkedIn)