UNIQA triumfuje w Employer Brand Management Awards

0
138

UNIQA zdobyła pięć nagród w prestiżowym międzynarodowym konkursie Employer Brand Management Awards. Ubezpieczyciel otrzymał je za kampanię promującą markę pracodawcy „W UNIQA jesteśmy razem” oraz UNIQAlny program wellbeingowy dla pracowników.

Konkurs Employer Brand Management Awards wyróżnia najbardziej innowacyjne i skuteczne działania w obszarze budowania marki pracodawcy. Na uroczystej gali 24 września 2025 r. w Londynie UNIQA zdobyła:

  1. Złoto (pierwsze miejsce) za Najlepszą inicjatywę wellbeingową.
  2. Srebro (drugie miejsce) za Najlepszą komunikację marki pracodawcy do odbiorców wewnętrznych.
  3. Srebro (drugie miejsce) za Najlepszą integrację employer brandingu ze strategią komunikacyjną.
  4. Brąz (trzecie miejsce) za Najlepszą komunikację marki pracodawcy do odbiorców zewnętrznych.
  5. Brąz (trzecie miejsce) za Najlepsze zarządzanie marką pracodawcy w sektorze finansowym.

Jury doceniło UNIQAlny program wellbeingowy, który wspiera pracowników firmy w sferze mentalnej, a także wzmacnia ich kompetencje w codziennej pracy, stwarzając przyjazne warunki do działania. Nagrody zdobyła także kampania promująca markę pracodawcy „W UNIQA jesteśmy razem”, która podkreśla wartości wspólnoty, szacunku i różnorodności – fundamenty kultury organizacyjnej UNIQA oraz program UNIQAlny – rozbudowany i kompleksowy model wellbeingu dla pracowników

– W UNIQA wierzymy, że różnorodność jest naszą siłą, a wspólnota – naszym fundamentem. Przygotowana przez nas kampania to nie tylko komunikacja marki pracodawcy, ale wyraz naszej tożsamości i wartości, które realnie wpływają na codzienne życie w firmie. Cieszy nas, że te działania zostały dostrzeżone i docenione na arenie międzynarodowej – mówi Magdalena Morgaś, dyrektorka Działu Kultury Organizacyjnej, Rekrutacji i Rozwoju Pracowników UNIQA.

Employer Brand Management Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia projekty skutecznego budowania marki pracodawcy. Jury nagradza najlepsze programy i kampanie, a także wyróżniające się na tle innych firmy. Nagrody w Londynie odebrali Anna Gajda, ekspertka ds. rekrutacji i budowania wizerunku pracodawcy, oraz Maciej Krzysztoszek, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej i Eventów UNIQA.

(AM, źródło: UNIQA)