UNIQA uprościła procedury dla poszkodowanych z zalanych terenów

0
1231

UNIQA w Polsce od początku tygodnia działa w trybie nadzwyczajnym, by móc sprawnie likwidować szkody powstałe w wyniku powodzi i deszczów nawalnych. Pierwsze wypłaty są już na kontach klientów.

W wyniku powodzi i deszczów nawalnych zniszczeniu uległo mienie zarówno klientów indywidualnych, jak i klientów korporacyjnych, małych i średnich przedsiębiorstw, a także wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz gmin. Dlatego UNIQA wdrożyła szereg rozwiązań: uprościła procedury związane z obsługą szkód, zwiększyła liczbę rzeczoznawców i ekspertów na terenie dotkniętym powodzią, a także organizuje usługi wspierające, m.in. osuszanie.

Liczba zgłoszeń szkodowych rośnie z każdym dniem. UNIQA przypomina, że na odszkodowanie mogą liczyć klienci, którzy posiadają aktywną umowę ubezpieczenia nieruchomości obejmującą swoim zakresem ryzyko powodzi, z uwzględnieniem ewentualnej karencji. Przy zgłaszaniu szkód ubezpieczyciel zachęca do skorzystania z formularzy online, co przyspieszy proces likwidacji.

Dodatkowo, dla klientów korporacyjnych i  z obszaru mieszkalnictwa (spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe) ubezpieczyciel przygotował poradniki z najczęściej zadawanymi pytaniami i wskazówkami, jak sprawnie zgłaszać szkody masowe. Klienci preferujący kontakt telefoniczny mogą skorzystać ze specjalnej infolinii UNIQA uruchomionej na potrzeby szkód powstałych w wyniku powodzi i deszczów nawalnych.

AM, news@gu.com.pl

(źródło: UNIQA)