Europa Ubezpieczenia została partnerem platformy Givt. W efekcie współpracy obu podmiotów do pakietu turystycznego oferowanego przez ubezpieczyciela została dołączona usługa asystenta lotu, wspierająca jego posiadacza w razie problemów z liniami lotniczymi – informuje „Puls Biznesu”.
Według gazety, asystent lotu będzie informować klienta o przysługujących mu prawach wynikających z unijnych regulacji i wspierać w ich egzekwowaniu – również w sporach sądowych. „PB” przypomina, że Givt działa w oparciu o nowoczesne technologie, wykorzystując systemy automatycznej analizy big data, machine learning i sztuczną inteligencję. Platforma szykuje rozwiązanie umożliwiające prognozowanie w czasie rzeczywistym zakłóceń lotów pasażerskich i automatyczne klasyfikowanie ich przyczyn. Europa Ubezpieczenia nie wyklucza skorzystania i z tej propozycji. Tomasz Janas, dyrektor departamentu ubezpieczeń turystycznych i gwarancji zakładu zaznacza, że asystent lotu wpisuje się w strategię towarzyszenia klientom na każdym etapie podróży.
Więcej:
„Puls Biznesu” z 25 listopada, Anna Bełcik „Asystent lotu pomoże wywalczyć odszkodowanie”:
(AM, źródło: „Puls Biznesu”)