Vienna Life: Aplikacja vLife Portal wesprze pracę agentów

0
542

Rynkowa paleta nowoczesnych narzędzi dla agentów ubezpieczeniowych poszerzyła się o vLife Portal – nowoczesną aplikację Vienna Life, która jednym loginem i hasłem daje agentom dostęp do wszystkich narzędzi sprzedażowych połączonych spółek. Dzięki temu rozwiązaniu wszyscy partnerzy ubezpieczyciela mają od razu pełny wgląd do całego swojego portfela, co upraszcza codzienną obsługę wniosków i polis.

Nowy portal agenta zapewnia pełny, 360-stopniowy widok na polisy i wnioski, a także ułatwia pracę dzięki filtrom, szybkiemu wyszukiwaniu i aktualizacjom w trybie rzeczywistym. Użytkownik ma dostęp do wszystkich dotychczasowych produktów w ramach jednej platformy.

– Przechodzimy od rozproszonych systemów dla agentów do jednej, nowoczesnej aplikacji, która kompleksowo wspiera ich codzienną pracę. Aplikacja vLife Portal to cyfrowy asystent – zawsze pod ręką, pełen funkcji, które pozwalają szybko zawrzeć polisę i łatwo nią zarządzać. Pomaga naszym partnerom budować profesjonalny wizerunek i optymalizować procesy, dając więcej czasu na kontakt z klientem – mówi Justyna Sabała, dyrektorka Biura Zarządzania Relacjami i Doświadczeniami Klienta Vienna Life.

Cenny wkład agentów

Wiele rozwiązań w nowej platformie powstało w ścisłej współpracy z pośrednikami ubezpieczeniowymi, którzy wskazali m.in., jak istotna jest szybkość dostępu do danych, przejrzystość interfejsu oraz możliwość śledzenia procesu wniosku od początku do końca. Sugestie agentów zostały bezpośrednio przełożone na funkcje portalu.

Aplikacja vLife Portal pozwala m.in. na błyskawiczne wyszukiwanie polis i wniosków po kluczowych kryteriach – od nazwy produktu po dane ubezpieczającego czy ubezpieczonego. Umożliwia też śledzenie procesu polisowania krok po kroku i wspiera agentów automatycznymi przypomnieniami o rocznicach polis, kończących się umowach czy zaległych składkach.

– Rozumiemy, jak ważna w pracy agentów jest szybkość działania, przejrzystość i wygoda, dlatego upraszczamy i automatyzujemy procesy. Z taką myślał powstał vLife Portal – jako aplikacja, która wspiera naszych partnerów w sprawnym zawieraniu umów i intuicyjnej obsłudze posprzedażowej. To konkretna odpowiedź na codzienne wyzwania agentów, dla których poza samym produktem bardzo ważne jest też to, jak łatwo mogą go zaoferować klientom i jak łatwo ich potem obsłużyć – dodaje Justyna Sabała.

 Artur Makowiecki

news@gu.com.pl