W grupowych ubezpieczeniach zdrowotnych stawiamy na ścisłe dopasowanie polisy do firmy

0
960

Grupowe ubezpieczenia zdrowotne to od lat jeden z najpopularniejszych benefitów pozapłacowych. Dlaczego? Ponieważ nie jest to wyłącznie atrakcyjny dodatek do wynagrodzenia, który wpływa na zadowolenie z warunków pracy.

Grupowe ubezpieczenie zdrowotne to ważne narzędzie z perspektywy medycyny pracy i szeroko pojętej dbałości o dobrostan pracowników, które mają istotny wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Pracodawcy od lat chętnie wybierają grupowe ubezpieczenia zdrowotne, doceniając ich ogromne znaczenie dla firmy. Popularność tych ubezpieczeń wynika również z ich nieustannego rozwoju i aktualizacji. Dzięki temu pracodawcy mogą precyzyjnie dostosować zakres świadczeń medycznych do specyficznych potrzeb zdrowotnych swoich pracowników.

Takie podejście nie tylko zwiększa satysfakcję zatrudnionych, ale także skutecznie pomaga w zapobieganiu chorobom zawodowym i poprawie ogólnej kondycji zdrowotnej zespołu.

Przy wyborze ubezpieczenia dla pracowników pracodawcy skupiają się na dwóch kluczowych czynnikach: zakresie świadczeń oraz liście placówek medycznych. Ważne, aby zakres świadczeń był dopasowany do rzeczywistych potrzeb pracowników, uwzględniał ich wiek oraz potencjalne problemy zdrowotne, w tym choroby zawodowe.

Placówki medyczne powinny być łatwo dostępne, zlokalizowane blisko miejsc zamieszkania pracowników lub siedziby firmy. To jeden z naszych priorytetów i dzięki temu możemy pochwalić się jedną z największych w Polsce sieci placówek partnerskich, która liczy ponad 5 tys. jednostek medycznych.

Poza tym zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest także możliwość refundacji kosztów leczenia poza siecią partnerskich placówek. To pozwala na kontynuację leczenia u dotychczasowych lekarzy i w przychodniach, do których pracownicy chodzą od lat i ufają ich skutecznej pomocy. Dzięki temu pracodawcy mogą zapewnić pracownikom kompleksową i wygodną opiekę zdrowotną, dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb.

Tworząc i modyfikując naszą ofertę, wychodzimy też naprzeciw oczekiwaniom ubezpieczonych, które wynikają z rozwoju technologii. Dlatego nieustannie rozwijamy naszą aplikację mobilną, która pozwala zarówno szybko samodzielnie zamówić realizację świadczeń medycznych, jak i przechowywać dokumentację medyczną w jednym miejscu. Dzięki temu ubezpieczony ma ją zawsze pod ręką.

Oprócz tego poszerzamy regularnie zakres świadczeń telemedycznych, ponieważ widzimy, że cieszy się ona niesłabnącą popularnością wśród naszych ubezpieczonych.

Wbrew pozorom obsługa ubezpieczeń zdrowotnych to nieustanny proces rozwoju, w którym musimy nadążyć za zmieniającymi się potrzebami zdrowotnymi pracowników – w końcu na rynek wchodzą kolejne pokolenia pracowników, których potrzeby medyczne różnią się od starszych. Poza tym nieustannie zmienia się technologia, za którą również musimy nadążyć. Dlatego nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa w rozwoju naszej oferty!

Beata Tylke
dyrektorka sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych i pracowniczych