Jednym z 12 ubezpieczycieli zaangażowanych w likwidację szkód po pożarze, do którego doszło 3 lipca w podwarszawskich Ząbkach, jest TUiR Warta. Po otrzymaniu informacji o zdarzeniu zakład natychmiast powołał sztab kryzysowy.
„Naszym priorytetem była szybka i sprawna pomoc osobom poszkodowanym” – przekazała Warta „Gazecie Ubezpieczeniowej”. Firma podkreśliła, że już po pierwszych doniesieniach o zdarzeniu skontaktowała się z klientami, aby przyjąć zgłoszenia szkód i zaoferować poszkodowanym niezbędne wsparcie. Ubezpieczyciel zapewnił im lokale zastępcze, a także zrealizował pierwsze wypłaty odszkodowań.
Jak poinformowała Polska Izba Ubezpieczeń, w likwidację szkód po pożarze, do którego doszło 3 lipca w podwarszawskich Ząbkach, zaangażowanych jest 12 ubezpieczycieli. W budynku objętym pożarem ubezpieczone były 143 lokale. Zdecydowana większość klientów ubezpieczyła zarówno mury, jak i ruchomości domowe. Są jednak poszkodowani, którzy objęli ochroną wyłącznie mury (co wynikało z zobowiązań wobec banku) albo wyłącznie ruchomości domowe.
(AM, źródło: Warta)